Komunikační a prezentační dovednosti

Komunikační a prezentační dovednosti - Job offers

Listing 701 to 750 - Do you wish to see all 4671 courses register
Description
Sales Genius je absolutně netradiční výcvik pro obchodní zástupce a poradce ze všech odvětví. Jeho hlavní charakteristikou je využití nejnovějších…
Cíl kurzu: Posílit vlastní sebejistotu a sebeúctu v jednání s okolím Pochopit smysl a účel asertivity a principy asertivní komunikace Naučit se vědomě…
Hledáte? KOUČOVÁNÍ - efektivní manažerské vedení ... hledejte ZDE » INDIVIDUÁLNÍ KOUČINK ... pokračujte dále »   Osobní koučink je ideální…
Většina z nás se častěji či zřídka dostane do situace, kdy má za úkol prezentovat ostatním výsledky, záměry, myšlenky, cíle a další. Tento kurz vám…
Zisk je základním smyslem každého podnikání. Málokdo si však uvědomuje, že náklady jsou tvořeny napříč firmou, všemi zaměstnanci. A každý může také…
Cíle naučit se používat metody rozvoje kreativního potenciálu a pravidelně rozvíjet kreativní dovednosti a potenciál svých spolupracovníků (např…
Náplň Tento dlouhodobý kurz splňuje mezinárodní standardy pro certifikovaný výcvik v koučování a právě prochází procesem akreditace v České asociaci…
Vaše značka není to, co říkáte vy, ale to co říkají vaši zaměstnanci a kandidáti o práci Nedaří se vám najít vhodné lidi? Nábor zaměstnanců je…
Efektivní proces náboru bez zatížení vlastního personálu a nižšími náklady Zabírá vám nábor příliš mnoho času a nemáte čas na strategické činnosti…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání…
V oblasti manažerských dovedností nabízíme spolupráci na těchto tématech:   ZÁKLADY VEDENÍ TÝMU 1 x 2 dny Zaměření kurzu, komu je kurz určen …
Kurz "Zpětná vazba" se zaměřuje na rozvoj dovedností v poskytování i přijímání zpětné vazby. Účastníci získají hlubší porozumění konstruktivnímu a…
Kurz "Prezentační dovednosti“ nabízí komplexní trénink pro úspěšné prezentování a komunikaci v různých kontextech. Naučíte se osvojit si klíčové…
Každý vedoucí pracovník potřebuje ovládat celou řadu dovedností, které mu umožní vést efektivně svěřený tým a požadované výsledky dosahovat ve správný…
Manažerské dovednosti Schopnost týmové spolupráce se objevuje mezi nejčastěji uváděnými po- žadavky v pracovních inzerátech a také týmový duch v různých…
Témata kurzu Situace, strategie a taktiky k dosažení oboustranně akceptovatelné dohody. Fáze vyjednávacího procesu krok za krokem a jejich pečlivá…
Účastníci budou pokračovat ve zdokonalování svého prezentačního projevu. Pracují se svými konkrétními prezentacemi. Projdou situacemi, kde budou…
O programu Program 7 návyků pro ženy nabízí inspiraci, jak může být využívání principů 7 návyků skutečně efektivních lidí užitečné a nápomocné v…
důležité prvky pro tvorbu týmu jednotlivci v týmu postupy a chování při stmelení
s řízení začínáme u sebe na co se zaměřit jak postupovat
  Co víme o práci mozku s informacemi a jak to souvisí s vizualizací, proč platí pořekadlo „Obraz vydá za tisíce slov“ Vizualizační techniky…
  Sebevědomé a zároveň zdvořilé jednání Zbavte se pocitů viny, když po někom něco chcete nebo chcete někoho odmítnout Vyjednávejte a…
Zaměříme se na jednu z nejdůležitějších komunikačních dovedností – a to jak dávat zpětnou vazbu. Dobře podaná zpětná vazba pomáhá pochopit naše…
Program se zaměřuje na to, co z koučování manažer může ve své roli využít a klade důraz na uvědomění si různých stylů vedení. Ohledně koučování vybírá…
Cíl: Zvýšení profesionality Vašich veřejných projevů, zvýšení Vaší sebejistoty při prezentacích a umocnění Vaší přesvědčivosti. Obsah: Pravidla…
Cíl: Seznámit se základními pravidly komunikace po telefonu, získat sebejistotu při řešení obtížných situací a naučit se využívat takových výrazových…
Porada může být ztrátou času nebo pevným základem pro další spolupráci. Poznejte tzv. facilitační přístup, který lze využít pro efektivní vedení porad…
Nezájem, nedocenění nebo nevhodná kritika patří k častým příčinám nespokojenosti lidí. Umění zpětné vazby nám umožňuje otevřeně a přitom bezpečně…
Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých…
Určeno pro manažery na všech úrovních řízení a pro další zájemce, kteří chtějí ve své praxi aplikovat principy motivující komunikace. Cíl: *…
Účastníci kurzu si osvojí techniky přesvědčivé a srozumitelné prezentace. Posílí své sebevědomí při veřejném vystupování, naučí se získat zájem…
Kurz je zaměřen na rozšíření dovedností pro prezentování nových projektů, produktů, změn apod. Účastníci si osvojí umění zaujmout a přesvědčit…
Popis programu: Každý zaměstnanec má podle Zákoníku práce alespoň 1x za rok nárok na hodnotící rozhovor s nadřízeným. V současné době jsou takovéto…
Praktický kurz zaměřený na osvojení si pravidel společenského chování a jednání, důležitých ve VIP společnosti. Nonverbální prezentace, první dojem…
Společnost Commservis.com nabízí praktický výcvik (workshop) činnosti před kamerou a s mikrofonem, který se zaměřuje na odstraňování chyb těla, bariér…
Popis programu: „Příliš dlouhé! Demotivující! Zase jsme nic nevyřešili! To nám mohli poslat mailem.…….“ Připomíná  vám to něco? Tento trénink vám…
Marketing pre stredný a vyšší manažment   Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1, 2 dni Kód: MJBT008   Obsah aktivity: Marketing - vysvetlenie kľúčových…
Kreatívne riešenie problémov v internom prostredí komunikácie   Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 8 hodín (1 deň) Kód: MJBT007   Obsah aktivity: tvorivosť…
Jak v práci dosáhnout vynikajících výsledků Neurolingvistické programování – NLP – je soubor hlavních zásad, postojů a technik o skutečném lidském…
Schopnost vyjádřit myšlenku je téměř stejně důležitá, jako samotná myšlenka Komunikujeme neustále. Ale víme, jak se chovat v nejčastějších…
Účinné techniky vyjednávání  Cíl: Naučit pracovníky na všech úrovních účinným technikám vyjednávání Program "Ruka v rukávě" představuje průběh…
Základy komunikce - verbální a neverbální Efektivní vnitrofiremní komunikace Jak komunikovat změny - aneb neinformovat se nevyplácí Zvládání…
CÍLE MODULU: Doplníte si nejdůležitější poznatky o efektivních způsobech komunikace v rámci organizace, při jednání se spolupracovníky. Nacvičíte…
CÍLE MODULU: Obstát v krizových situacích. Nenechat se vyvést z míry. Naučit se jednat s lidmi v náročných podmínkách. Připravit se na vznik…
SPOLEČNĚ AŽ ZA HRANICE NEJNOVĚJŠÍCH POZNATKŮ V OBLASTI VYJEDNÁVÁNÍ Vyjednáváte ve své manažerské praxi s různými vnitropodnikovými i vnějšími partnery…
Kurz je určený pro pracovníky firem, vyšší a střední management. Účastníci si v něm rozšíří komunikační dovednosti, naučí se rozlišovat různé typy…