Máte zájem dozvědět se více o svém manažerském potenciálu? Vedete tým a rádi byste zvýšili výkonnost a motivaci jednotlivců i celého týmu? Máte… |
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a… |
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a… |
„Každého z nás koneckonců zaměstnává zákazník“ Proč Dnes se už žádná organizace, která chce být konkurenční, neobejde bez konceptu interního či… |
Proč Řešení problému patří mezi základní manažerské kompetence, která se výrazně podílí na efektivitě manažerské práce. Cíl programu Program odpoví na… |
Chcete vidět rychlý a radikální pokrok? Posuneme váš tým kvantovým skokem Chcete podpořit vzdělávání ve vaší společnosti? Chtěli byste vašim lidem… |
Využijte kreativní potenciál skupiny naplno! FACILITACE je technika usnadňující vzájemnou komunikaci většího počtu lidí. Máte zájem o facilitaci… |
Klíčové body Uvědomit si vlastní potenciál, porozumět struktuře vlastní osobnosti, podpořit sebemotivaci. Uvědomit si naše odlišnosti, lépe… |
Klíčové body Kurz je zaměřený jak jedinečně – budete mít možnost si v kontextu programu pracovat na svých „ zájmech“ – tak pracuje s možností… |
Chcete zlepšit atmosféru a vztahy na pracovišti? Zvýšit loajalitu pracovníků ve firmě, umožnit snižování nákladů na mzdy, či zvýšit informovanost… |
O programu Rozvojový program vychází ze stejnojmenného bestselleru Stephena R. Coveyho. Zaměřuje se na zvyšování efektivity na úrovni osobní, týmové… |
Seminář Základy úspěšného řízení projektů je vhodný pro každého, kdo chce zdokonalit své schopnosti potřebné pro vedení malých a středních projektů, a… |
8 denní vzdělávací program je schválený ICF(64 hodin ACSTH) a je určen pro ty, kteří chtějí v budoucnu pracovat jako profesionální nebo interní… |
Jeden den v měsíci se zastavíme a s nadhledem budeme věnovat pozornost skupinám, týmům a firemním systémům. Získáte inspiraci jak zacházet s různými… |
Bezchybný písemný projev, nejlepší vizitka každého z nás, by měl být vlastní především všem zaměstnancům, kteří mají v popisu práce komunikaci, ať už… |
Dle svých preferencí lze naplánovat kurz pro zaměstnance ve Vaší firmě, a to přímo na míru. V rámci komplexnosti našich B2B služeb Vám rádi… |
O CO SE JEDNÁ? Workshop zaměřený na kreativní uchopení aktuálního tématu vaší společnosti. Povedeme vás k přetrvávající změně. WORKSHOP JE URČEN PRO… |
účinná komunikace důležité postupy a návyky obtížné situace a jak se s nimi vyrovnat |
Jak se úspěšně chovat při komunikaci s ostatními |
Dokážete zaujmout vaší prezentací? Poslouchají vás, nebo se baví mezi sebou, když se vy potíte před plátnem? Samotná příprava srozumitelné a zajímavé… |
Zdraví první zákazník nebo dodavatel? Kdo platí na obchodním obědě? Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání?… |
Půldenní workshop, při kterém si může až 12 osob vyzkoušet virtuální realitu na vlastní kůži. V průběhu workshopu zjistíte, jaké jsou aktuální… |
Máte chuť získat základní informace k přípravě a vedení hodnotícího pohovoru? Chcete se dozvědět, co konkrétního se účastníkům daří a v čem by se… |
Firemní workshopy na míru: Obsah vytvářím na základě rozhovoru se zadavatelem a po vyhodnocení vstupního dotazníku od účastníků. Délka je závislá na… |
Odbourejte bariéry v týmu! Firemní workshopy na míru: Obsah vytvářím na základě rozhovoru se zadavatelem a po vyhodnocení vstupního dotazníku od… |
Role a poslání manažera na různých úrovních řízení Styly vedení lidí v dnešní době přístup k lidem, kdy jsou lidé výkonní a jaké podmínky… |
Co skutečně tvoří Vaši autoritu (vliv, moc), kde a jak ji posílit Dozvíte se, jaké kvality rozvíjet u sebe a jak, abyste u svých lidí… |
Vstupte s námi do tajů rétoriky. V dnešní době vzrůstá potřeba mluvených vystoupení, ať už za účelem informovat, přesvědčit či prezentovat. V této… |
Chcete mít lepší výsledky a zároveň být spokojení? Kreativnější nápady? Méně stresu? Více energie? Toto vše závisí na tom, jakou část mysli… |
„Někdy stačí jen zašeptat, jindy je nejlepší křičet." [J. D. Loori] Tréninky tohoto modulu se zaměřují na rozvoj komunikačních dovedností, který ve… |
Základní info Základy digitalizace Její význam a principy: Jak digitalizace transformuje tradiční procesy ve veřejné správě, bankovnictví a… |
Název kurzu: Svět Umělé inteligence Cíl kurzu: Tento kurz je navržen speciálně pro všechny, kteří se chtějí naučit efektivně aplikovat umělou… |
Cíl: Zvýšení schopnosti samostatně a kvalitně vykonávat každodenní pracovní úkoly asistenta/ky, organizovat svoji práci, aktivně přispívat k vytváření… |
Cíl: Seminář napomáhá lépe pochopit pravidla komunikace, ať již verbální či neverbální. Prostřednictvím praktického nácviku umožňuje zdokonalit Vaše… |
V tomto kurzu se zaměříme na rozhlasový a televizní rozhovor, trénink reportážních a živých vstupů do vysílání (např. ČT24, CNN Prima News). Jsme… |
(Jak rozvíjet účinný styl jednání, zaměřený na vytváření vysoké firemní kultury) * Firemní komunikace (profesionální firemní kultura a účinného jednání… |
Vedete tým nebo celou organizaci? Povedete tým někdy v budoucnu a připravujete se na zodpovědnou vedoucí roli? Co je pro lídra důležité? Během kurzu… |
Stává se vám, že když předstoupíte před publikum, rázem zapomenete, o čem jste chtěli mluvit? Nebo vás zrovna tohle netrápí, ale pořád cítíte, že by… |
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a… |
Určeno pro pracovníky, kteří vystupují na veřejnosti, prezentují výsledky své práce, projekty či výrobky, které chtějí prodat. Cíl: Seminář je… |
Pro firmy zajišťujeme výuku jazyků plně přizpůsobenou požadavkům, časovým možnostem a znalostem zaměstnanců. JAZYKY - Kromě angličtiny, němčiny… |
Potřebujete zdokonalit komunikaci se zahraničními klienty? Prezentujete firmu na mezinárodních konferencích? Máte před sebou zahraniční… |
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
5 strategických zásad vedenia rozhovorov Jako ovplyvniť atmosféru rozhovorov Jednotlivé typy rozhovorov : Sťažnosť Kritika … |
Podstata a zmysel komunikácie Komunikačný šum Aktivne načuvanie Mimoslovná komunikácia Telefonovanie Efektívna… |
* Optimální komunikace Účastníci se naučí porozumět procesu komunikace a svému místu v tomto procesu a speciálním komunikačním dovednostem při jednání… |
Plánování moderace Optimalizace projevu,chování moderátorů Moderační metody orientované na výsledek Zajištění výsledků pomocí vizualizace |
Styly a cíle jednání Obrana vůči obtížným partnerům Příprava a struktura jednání Efektivní ukončení jednání |