Komunikační a prezentační dovednosti

Komunikační a prezentační dovednosti - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 10011050 - chcete vidět všech 4671 kurzů zaregistrujte se
Anotace „Změna je zcela zásadní součástí podnikání. Musíte se změnit, a je lepší to udělat dříve, než vás donutí okolnosti.“ V tomto programu se…
Anotace Účastníci programu se seznámí s vhodnými technikami a dovednostmi, které napomáhají k úspěšnému win-win vyjednávání. Program umožní…
Je hodně metod a nástrojů, o kterých se hovoří. Není, ale mnoho nástrojů, které lze efektivně využívat v běžné praxi. Samotný název a popis metody…
Existuje mnoho technik, které jsou popisovány v teorii vyjednávání. Neexistuje ale mnoho technik, které jsou ověřeny praxí ve stresujícím prostředí a…
HR nejsou činnosti, které děláme. HR je způsob, jak rozhýbat náš byznys. Hledáte v personálním oddělení skutečného partnera pro svoji práci, který…
Základním nástrojem lídra je poskytování zpětné vazby. Jak s její pomocí dosáhnout společných cílů? Jak druhé rozvíjet a povzbudit zároveň? Jak jasně…
Trénink je věnovaný všem, kteří v rámci prezentování potřebují něco víc. Pomůže účastníkům odlišit se a být originální. Poskytne nástroje k zásadnímu…
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Pro všechny, kdo potřebují vést rozhovor efektivně. Ucelená struktura cíleného rozhovoru Tipy pro…
  Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Znalostním šampionem Miluji telefon Silná zbraň a brána do firmy Co jsem se naučil od klasiků…
Facilitace a vedení workshopů Cílem  je "náš meetink byl konkrétní, jasný, lidský se zapojením všech lidí, došli jsme k výsledku, byla dobrá…
Produktový management je filosofie řízení firmy či libovolného útvaru uvnitř firmy. Zabývá se otázkou jak nasměrovat tým, jak jej zorganizovat, jak…
  Příprava prezentace – místo, pomůcky, znalost publika, znalost tématu, určení cíle prezentace, struktura prezentace atd. Co mají obsahovat…
  Struktura a jednotlivé fáze hodnotícího rozhovoru – kde začít a jak ho nejlépe ukončit Práce s cíli – správné nastavení, kontrola a…
OBCHODNÍ A MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE S CIZINCI Cíle kurzu • Naučíte se, jak efektivně aplikovat různé prodejní techniky v různých kulturách • Pochopíte…
Jak na osobní branding? Jak se prezentovat na sociálních sítích? Natáčíte video na Facebook, Youtube, LinkedIn? Jak si připravit osobní…
Na webináři poznáte principy efektivního učení – učební cyklus dle Kolba ve vztahu ke smyslu vzdělávací/rozvojové aktivity a pochopíte přínosy…
Výcvik Facilitační dovednosti, systemika a NLP praxi vám poskytne náhled do tajů systemického přístupu a NLP v praxi při vedení skupinových setkáních…
Workshop Komunikace ve 21.století je určen pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit svoje komunikační dovednosti s využitím nových netradičních metod a…
Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat…
Cíl: * Odhalit příčiny vzniku konfliktních situací * Naučit se včas rozpoznat hrozící konflikt * Zorientovat se v konfliktní situaci a získat takové…
Assessment Centrum - AC Výraz „Assessment Centre - AC“ je do češtiny překládán jako „Hodnotící centrum“. Jedná se o speciální diagnostikou metodu…
Jsou vaše firemní strategie v souladu s prioritami a potřebami vašich zákazníků? Spokojenost zákazníků je jedním z nejdůležitějších klíčových…
CÍLE MODULU: Naučíte se jak dobře veřejně promluvit, vzbudit a udržet zájem posluchačů a prezentovat své myšlenky. Zvýšíte svoji sebejistotu při…
CÍLE MODULU: Prohloubíte svoji schopnost veřejně promluvit, vzbudit pozornost a udržet zájem posluchačů a efektivně a zajímavě prezentovat své…
Kurz pro všechny, kteří jsou pověřeni jednáním se zahraničními zákazníky. Je zaměřen na specifický způsob uvažování a vyjadřování při jednáních se…
O kurzu: V současné době je k dispozici mnoho užitečných technologií, ale uživatelé nemají čas se s nimi seznamovat. Mají totiž moc práce……
Neverbální komunikace v angličtině UČEBNASlůně - svět jazyků, 1. patro, Kotkova 6, Ostrava-VítkoviceÚROVEŇStředně pokročilí a vyššíTERMÍN4. srpna 2009…
Neverbální komunikace v angličtině UČEBNASlůně - svět jazyků, 1. patro, Kotkova 6, Ostrava-VítkoviceÚROVEŇStředně pokročilí a vyššíTERMÍN22. července…
Cílová skupina: recepční a pracovníci back office Konference je zaměřena na výuku komunikačních dovedností, které využijete při telefonování, vítání…
Komunikačné a manažérske zručnosti Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 10 hodín (2 dni) Kód: MJBS001 Obsah aktivity: Inventár komunikačných zručností …
Time management – Ako hospodáriť s časom Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 8 hodín (1 deň) Kód: MJBS003 Obsah aktivity: plánovanie času, odhadovanie…
Anotace Pro sebedůvěru, elán a výkonnost každého člověka je důležité, aby se mu dařilo prosazovat jeho zájmy a potřeby. Považujeme-li naše nároky na…
Anotace Program připravuje manažery na komunikaci změn dovnitř i vně firmy a seznámí je s postupy a způsoby komunikace v období permanentních změn…
Všeobecně se uznává, že asi z 80% se o výsledné jakosti produktu rozhoduje už v předvýrobních etapách a díky tomu se odpovědnost za osud jakosti a tím…
Řízení projektu se zabývá řízením projektu, tedy časově ohraničené a ucelené sady činností a procesů, jejímž cílem je zavedení, vytvoření nebo změna…
Jak propojit trénink co nejvíce s praxí? Trénovat praxí. Akviziční minitýmy najdou s lektory v průběhu jednoho dne rychlé cesty, jak při aktivizičních…
Chcete se s ostatními dohodnout a ne vždy je to snadné? Při tréninku rozměníme komunikaci na drobné: oddělíme asertivitu od manipulace. Naučíme vás…
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Trénink pro všechny prodejce, jak na efektivní prodejní telefonáty. Příprava metodou „šachista“,…
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak zvládnout skokový nárůst počtu dlužníků v důsledku krize? Jak vymoci pohledávku efektivně, tedy…
Setkání, jehož výsledkem bude pro vás připravenost na spolupráci s lidmi z jiných kultur, ať už při komunikaci napřímo, nebo při spolupráci na dálku v…
Trénink klíčových dovedností nezbytných pro všechny, kteří spolupracují na dálku - ať už v roli vedoucích virtuálních týmů či projektů, nebo v roli…
  Buďte sami o sobě přidanou hodnotou pro zákazníka! Jak se správně připravit - stanovení cílů, příprava, strategie a taktika, Samotné…
  Hlavní chyby při jednání s partnerem - zákazníkem řádově větším, než jsme my sami Zájmy a postoje ve vyjednávání Vyjednávací taktiky…
Poznejte opravdu efektivní způsoby vedení týmu a "tajné" nástroje ladění výkonnosti. Nalezení konkrétních odpovědí na to, jak být pro výsledky týmu…
Vybíráte nové zaměstnance do firmy?  Vedete obchodní jednání nebo tým lidí? Pak právě pro vás je určen tento seminář, který odkrývá, co vyjadřuje…
Existuje několik přístupů a technik k řešení konfliktních situací. Náš workshop Řešení konfliktů a mediace se skládá ze 3 základních oblastí:…
Workshop Konverzační hypnóza a nepřímé sugesce při obchodním jednání __vychází z Ericksonské hypnózy a seznamuje účastníky s naprosto novým přístupem…
Cíl: * Naučit se řešit konfliktní a emočně vypjaté situace v řídící praxi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie *…
Určeno pro ty, které zajímá, jak při jednání s druhými zvládnout negativní emoce, jak si poradit ve chvíli, kdy jednání ustrnulo na mrtvém bodě, nebo…
Význam spokojenosti zaměstnanců Zaměstnanci jsou nejcennějším aktivem každé společnosti. Většinou je velmi obtížné nahradit jejich znalosti a…