Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
Zakázkové kurzy na míru na všechna témata obchodních a prodejních dovedností podle zadání klienta. Např.: Prodejní rozhovor Zdolávání námitek… |
Zakázkové kurzy na míru na všechna témata komunikačních a prezentačních dovedností podle zadání klienta. Např.: Jak jednat s různými typy lidí… |
V oblasti psychosocialnich dovednosti realizujeme nasledovne kurzy: umení komunikace emocni inteligence – umeni ovladat, ridit a vyuzit vlastni… |
Cílem kurzu je seznámit posluchače s povahou, posláním a základními úkoly managementu v korporaci. Obsah kurzu Vymezení základních pojmů… |
Cílem kurzu je ukázat posluchačům ucelený pohled na veškeré oblasti související s přípravou marketingových a komunikačních strategií, vymezit základní… |
Kde: Prostory vaší školy nebo VIC Praha 5 (Štefánikova 249/30, Praha 5, 150 00) Cena: 12 400 Kč / kurz Osoby: max. 16 V práci pedagoga často… |
Kde: Prostory vaší školy nebo VIC Praha 5 (Štefánikova 249/30, Praha 5, 150 00) Cena: 12 400 Kč / kurz Osoby: max. 16 S přibývajícím počtem… |
Aplikace neropsychologie do řízení vztahů - Vztahy a vazby jako pojítko každého systému - Typologie osobnosti, životní role a… |
Jak si vybudovat manbažerské myšlení, manažerské chování, získat manažerský nadhled a stát se skutečným Manažerem s "M" - Jak se liší manažerské… |
Co očekává šéf od asistentky? Jak může asistentka nesmírně zefektivnit práci svého šéfa? Jak vypadá ideální spolupráce mezi šéfem a… |
Jak dosáhnout a udržet motivaci prodejního týmu? Jak získat do prodejního týmu schopné lidi? Jak vypadá ideální zácvik obchodníků? Jak… |
Pod pojmem "malý projekt" si představme aktivity jako seminář, prezentace firmy, veletrh, atd. Česká část kurzu je zaměřena na nácvik efektivní… |
Kurz “Prezentace” je zaměřen na praktický nácvik komunikačních a prezentačních dovedností a jejich využití při vedení obchodního jednání. V anglické… |
Nabízíme Vám kurz šitý přímo na míru týkající se zákoníku práce: - zákoník práce pro začátečníky i pokročilé, - vybraná témata zákoníku práce,… |
* Optimální komunikace Účastníci se naučí porozumět procesu komunikace a svému místu v tomto procesu a speciálním komunikačním dovednostem při jednání… |
Plánování moderace Optimalizace projevu,chování moderátorů Moderační metody orientované na výsledek Zajištění výsledků pomocí vizualizace |
Styly a cíle jednání Obrana vůči obtížným partnerům Příprava a struktura jednání Efektivní ukončení jednání |
Príprava prezentácie Scenár a réžiu kombinovaného školenia situačne prispôsobíme priamym požiadavkám, pracovnému zameraniu, typu vystúpení a… |
Aby bol človek dobrým manažérom, musí rozumieť ľuďom. Práca nie je založená na uplatňovaní sily, ale energie, a to je roz-diel. Možno si večer líhate… |
Keď sa klienti presvedčia, že naše rady v praxi fungujú, hľadajú semináre, ktoré by ďalej rozvinuli základné poznatky. Motivuje nás to prinášať nové… |
Co sdělujeme a jak to sdělujeme. Jaké potřeby lidi při komunikaci mají a jak je naplnit. Co je strukturální ananlýza. Jak budovat vztahy prostřednictvím… |
Jaké jsou předpoklady úspěšné prezentace. Jak získat důvěru posluchačů. Jak přesvědčit a získat posluchače na svoji stranu. Jak argumentovat. Jak vést… |
Licence z USA na unikátní program pro cross cultural management. Vhodné pro týmy složené z minimálně 4 národností. Řeší složité vztahy v nadnárodních… |
Základy komunikace, komunikační dovednosti Umění vyjednávat Jak správně telefonovat Uzavírací techniky Efektivní zvládání námitek Efektivní obchodní… |
Popis programu: Tento program je zaměřen do oblastí vnitrofiremní komunikace, organizace práce a důležitosti procesů a procesního řízení pro každého… |
Tréningové moduly v oblasti komunikácie sa zameriavajú najmä na efektívnu komunikáciu - externú aj internú, na uplatnenie asertivity v komunikácii… |
návod a metodika aktivizačního cvičení na odhad emocí, cílem tohoto cvičení je, aby si posluchači uvědomili, jaké množství informací lze získat z… |
cílem tréninku je sebepoznání a sebeuvědomění, zdokonalení sebekontroly a sebeovládání ve prospěch cíle, trénink asertivní komunikace na všech… |
Workshop Koučování jako komunikační strategie je určen všem, kteří mají zájem zlepšit své komunikační dovednosti a zařadit do nich techniky, které… |
Obsah: Teorie asertivity, pojem, východiska Formy jednání - pasivita, agresivita, manipulace Asertivní práva Techniky, principy Prosazování a… |
Obsah: - Osobnost lektora a účastníka programu Image a vystupování lektora Prezentační dovednosti . Jak zaujmout, udržet… |
Kurz je určen pro pracovníky, kteří prezentují výsledky své práce, projekty a produkty, nebo kteří vystupují na veřejnosti. Cílovou skupinu tvoří… |
Struktura kurzu: Komunikační dovednosti: naslouchání, dotazování, verbální a neverbální komunikace Praktický nácvik komunikačních dovedností… |
Struktura kurzu: Rétorika: technické předpoklady úspěšné prezentace: Neverbální komunikace jako nástroj prezentace: Obsahová složka rétoriky… |
A two day training course focusing on presentation skills. The course is designed for individuals with the everyday active experience in presenting… |
A two day training course with a focus on telephone skills designed for individuals, who are already actively engaged in customer service and… |
Určení: nejen pro reprezentanty ale pro všechny zaměstnance, kteří často vystupují na konferencích, seminářích , hovoří k publiku, přednášejí či… |
Určení: pro všechny pracovníky, pro které je tvorba dobrého dojmu, příjemného vystupování a osobní image neodmyslitelnou součástí zaměstnání. Metoda… |
Train the Trainer Academy je určena pro všechny ty, kteří dělají prezentace, školení a tréninky v rámci své práce. Nezáleží na tom, jaký druh… |
Hodnotící pohovory se zaměstnanci jsou jedním ze základních manažerských nástrojů k osobnímu rozvoji a motivaci. Jakým způsobem hodnotit výkon… |
Komunikace, etika a etiketa - od teorie k praxi Čas: 8,30 - 14,00 hodin Cena: 1 500 Kč Lektor: Ing. Štěpánka Čechová Datum semináře: 14. 10. 2011 Obsah… |
Program je určen všem pracovníkům, kteří mají prezentovat svou práci, svou firmu či svůj tým a jejich zkušenosti. Praktické řešení modelových a… |
Kurz se zaměřuje na zvýšení efektivity telefonických hovorů. Účastníci si osvojí zásady profesionálního telefonování, budou procvičovat rétoriku a… |
Účastníci kurzu si osvojí základní komunikační techniky a budou je prakticky procvičovat. V průběhu kurzu se zdokonalí v jednání s různými… |
Jedno- až dvoudenní kurzy komunikačních dovedností zaměřené na tato témata: Řešení konfliktů: Jaké jsou nejčastější konflikty Techniky řešení… |
Zdokonalení komunikačních dovedností pracovníků je jedním ze základních předpokladů pro jejich úspěšný osobnostní a profesní rozvoj, což má dopad i na… |