Obchod a prodejní dovednosti

Obchod a prodejní dovednosti - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 751800 - chcete vidět všech 4671 kurzů zaregistrujte se
Nemluví některý z následujících bodů právě o vás a vašich týmech? Procesy a standardy jsou nastaveny, lidé mají znalosti, dovednosti, nástroje…
Individuální příprava řečníků Většina vystupujících prezentaci a projev nějak zvládne. Připravíme Vás, abyste vynikli.    Proč se máte nechat vést…
Umět dobře telefonovat neznamená jen přijmout hovor nebo vybrat číslo z paměti smartphonu, ale zahájit a vést efektivně rozhovor, aby byl stručný…
CÍL: * zvýšení jistoty a sebedůvěry nákupčích při jednání s dominantními dodavateli * zefektivnění překonávání námitek dodavatelů OBSAH: VYJEDNÁVÁNÍ…
CÍLE TRÉNINKU * Porozumět proč lidé pracují – proč pracuji já * Identifikovat osobní hodnoty – hodnoty týmu – firmy a jejich vliv na dynamiku práce *…
Jsou vaše firemní strategie v souladu s prioritami a potřebami vašich zákazníků? Spokojenost zákazníků je jedním z nejdůležitějších klíčových…
Význam spokojenosti zaměstnanců Zaměstnanci jsou nejcennějším aktivem každé společnosti. Většinou je velmi obtížné nahradit jejich znalosti a…
CÍLE MODULU: Osvojíte si praktické aplikace marketingových zásad a budete schopni připravit specifické aplikace marketingového řízení ve své…
CÍLE MODULU:  Získáte celkový přehled o marketingu, posílíte své marketingové dovednosti a pochopíte význam marketingové komunikace jako…
Pohled na prodej z psychologického hlediska, zákazník jako osobnost se svými představami, cíli. Kurz přináší hlubší poznání osobnosti zákazníka…
Kurz pro obchodníky a prodejce, kteří se denně setkávají s problémem, jak zvládnout všechny potřebné kroky k co nejlepšímu obsloužení zákazníka, a jak…
Existuje mnoho technik, které jsou popisovány v teorii vyjednávání. Neexistuje ale mnoho technik, které jsou ověřeny praxí ve stresujícím prostředí a…
Vynálezcem konceptu Six Sigma je Bill Smith (1929-1993), který v roce 1986 zavedl v Motorole posuzování kvality na základě měření směrodatných…
Kurz lze realizovat prezenční či online formou.   Přirozenost při kladení otázek a zjišťování informací. Nepříjemný výslech vs. příjemný dialog…
Cíle zdokonalit schopnosti obchodních zástupců uzavřít obchod využitím vhodné techniky a přiměřeného tlaku na rozhodnutí zákazníka naučit se…
Nenakupujte levně, nakupujte dobře   Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele…
  Výběr dodavatele jako zdroj zisku podniku Nákupní chování organizací Audit u dodavatele – cíle a kroky Uplatnění analýzy ABC pro…
Klíčové body Pochopení sebemotivace, uvědomování si vlastních potřeb. Pomoci účastníkům, aby si zmapovali hlavní osobní zátěžové činitele a…
„Druzí dříve nebo později zapomenou, co jsme říkali, ale nikdy nezapomenou, jak se v naší společnosti cítili.“   Dech jako komunikační opora…
Popis kurzu ELEVATOR SPEECH - zaujměte a řekněte to podstatné v 60 vteřinách Jak představit sebe, firmu, produkt, službu při oficiální příležitosti…
Cílová skupina Kurz je určen pro všechny bez ohledu na profesi, kteří se chtějí zdokonalit v mluveném projevu.  Přínos pro posluchače Kurz se zaměřuje…
ROLE OBCHODNÍHO MANAŽERA * Role prodejce x role poradce (neprodáváme – pomáháme koupit) PRINCIPY VEDENÍ OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ * Emocionální a informační…
Určeno pro obchodníky, pro něž je dobrá komunikace základem úspěchu. Cíl: * Získat know–how, jak správně komunikovat * Vyzkoušet si praktické…
Společnost TOP C poskytuje svým klientů Outsourcing trenérů a tréninkových oddělení. Máme dlouhodobé zkušenosti a úspěšně tuto nadstandardní službu…
Zvyšte své tržby! TOP C přináší preciznost do umění prodeje. TOP C vám pomůže k dosažení skutečných prodejních úspěchů! Naučíte se dovednostem…
CÍLE MODULU: Ujasníte si fungování médií a rozvinete své doved- nosti v oblasti rozhodování o způsobu zadávání kampaní, odhadu jejich výsledků…
CÍLE MODULU: Ukážeme si, jak vytvořit reklamu, která se stane dobrým pomocníkem při nákupu i prodeji. Dozvíte se o efektivitě reklamy a způsobech…
Velká tréninková soutěž volně navazující na kurz Jak prodávat za vyšší cenu, jejímž cílem je trénink týmového prodeje a dovednosti prodejců. Hra je…
Kurz pro všechny, kteří jsou pověřeni jednáním se zahraničními zákazníky. Je zaměřen na specifický způsob uvažování a vyjadřování při jednáních se…
Měření a normování práce je zaměřeno na zjišťování, posuzování a vyhodnocování spotřeby času v rámci operací a procesů. Umožňuje na základě rozboru…
Technik kvality je pracovníkem, který musí být schopen reagovat ve všech situacích, s nadhledem a profesionalitou. Musí umět analyzovat a řešit…
V tomto přehledu jsou volně popsány některé tréninkové kurzy pro pracovníky Call Center (dále jen CC). Tyto popisy slouží jako inspirace pro načrtnutí…
Cíle zdokonalit se ve vytváření příjemné atmosféry obchodního jednaní a vybudovaní vztahu se zákazníkem naučit se identifikovat různé typy…
  Logistický systém a firemní fungování Podniková ekonomika Zásady řízení zásob Klasifikace zásob Druhy poptávky…
  Strategické a operativní nástroje nákupu Využití Paretova pravidla v nákupu Metody ABC a XYZ v nákupu Řízení vztahů s dodavateli Řízení…
Seznámíte se s praktickými efektivními metodami k uvolnění psychického a fyzického napětí a dozvíte se o vlastních skrytých rezervách a strategiích ke…
Kurz je určen všem, kteří se často ocitají v pracovně náročných situacích a chtějí si udržet v kondici a pod kontrolou svou profesionalitu, svěžest…
Chcete se naučit, jak zlepšit schopnost přemýšlení prostřednictvím vizualizace? Chcete posílit svou kreativitu a využívat jí pro své osobní aktivity…
Základy kultivovaného jazykového projevu a kultury řeči jsou pro pracovníky firem v mnoha oborem základním předpokladem úspěšnosti při jednání se…
Určeno pro pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů. Cíl: * Využít stížnost a reklamaci k…
Jsme specialisté v oblasti Firemního rozvoje a Business training. Zvyšujeme potenciál společností a jednotlivců tak, aby lépe zvládali své…
CÍLE MODULU: Zjistíte, že i v PR štěstí přeje připraveným. Vyzkoušíte si tvorbu PR textů a komunikaci s novináři. Podíváte se na Public Relations…
CÍLE MODULU: Ukážeme si možnosti, úskalí a omezení výzkumu trhu. Zjistíte, že pomocí výzkumu lze modelovat nákupní chování spotřebitelů, odhadnout…
Cíl kurzu Naučíte se, jak řídit úkoly a priority v době informačního přetížení tak, aby byly v souladu se zájmy organizace, týmu i jednotlivce.…
O kurzu Jedny ze stěžejních rolí v každé společnosti hrají lidé, kteří jsou schopni zajistit odbyt pro její produkty. Na trhu práce jsou dobří…
Korupční jednání, dle zákoníku práce, je porušení právní povinnosti v důsledku poskytnutí, nabídnutí nebo přislíbení úplatku jiným než poškozeným…
Je důležité si uvědomit, že i když ještě neznáte výsledek hodnocení projektu, samotným podáním žádosti o dotaci se dostáváte do pozice „potenciálního…
  Základní definice nutné k výkladu: Definice předmětu vykazování, tedy obchodních transakcí, které zpravodajské jednotky pro účely…
  Význam a účel původu zboží v zahraničním obchodě se zbožím Nepreferenční původ zboží Preferenční původ zboží: Autonomní pravidla…
URČENO obchodníkům, podpoře obchodu, telefonním operátorům PŘÍNOS odstranění zábran telefonovat neznámým potenciálním klientům zvýšení jistoty…