Obchod a prodejní dovednosti

Obchod a prodejní dovednosti - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 401450 - chcete vidět všech 4671 kurzů zaregistrujte se
Abyste získali významné zakázky, musíte být jedineční a vždy na správném místě. Trh je dnes ve většině oborů rozdělen, konkurence vyšší a zákazníci…
Time Management Stress Management Work and Life Balance
Osobnost manažera, vedoucího pracovníka Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Telefonická komunikace Neverbální komunikace…
Cílem výcviků je sebezkušenostním zážitkem vytvořit z klienta odborníka v dané oblasti tak, aby ji dokázal samostatně a plnohodnotně aplikovat na sebe…
Workshop Konverzační hypnóza a nepřímé sugesce při obchodním jednání __vychází z Ericksonské hypnózy a seznamuje účastníky s naprosto novým přístupem…
Umět správně vést obchodní rozhovor je základ pro úspěch každého prodeje. Obchodní talent není samozřejmostí a je potřeba jej stále oživovat a…
Vyjednávání je součástí každodenní reality, a to nejen v obchodě. Uvědomujete si důležitost správné taktiky při vyjednávání? Vyjednávání má určité…
Motto: „Pouze vytrvalá snaha má význam.“ Anthony Robbins Máme zkušenosti z oblasti revitalizace malých a středních podniků. Tyto zkušenosti předáváme…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen V pracovním prostředí i v osobním životě se denně dostáváme do konfliktních situací. Chceme-li si udržet vliv na…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Komunikace s druhými je nedílnou součástí pracovního i osobního života. Do značné míry ovlivňuje úspěšnost v…
příprava rétorika při argumentaci flexibilita
co je námitka jak se připravit jak se jich vyvarovat
Pokud dnes na něčem stojí svět, tak jsou to vztahy. Jejich budování však závisí právě na lidech. Účastníci se dozví, jak se moderní etiketa vyvíjí v…
Více jak 80 % z toho, co je na nás vidět, jsou oděvy. Jsou nedílnou součástí naší komunikace. Jsou více než jen oblečení. Oděv je vyjádřením úcty ke…
Cíl: Prezentovat základní principy jednání nákupčích s dodavateli a prezentované principy procvičit v následujícím videotréninku. Obsah: * Význam a…
Manažerské pohledy na vyhodnocení prodeje. Minutový manažer pro obchodního ředitele. Určeno pro obchodní ředitele, ředitele obchodních divizí a…
Dopřejte si zpětnou vazbu jednoduše, tady a teď Podpoříte otevřenou firemní kulturu Umožníte lidem zpětnou vazbu poskytovat a přijímat kdekoli a…
Test Emoční inteligence Přehledná výstupní zpráva vč. rozvojových doporučení k dispozici ihned po vyplnění!  Ukázkový výstup zde.…
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho…
Jak se neuhnat a nezbláznit, jednosměrná strategie řízení času   -        Sladění kalendáře a osobních cirkadiánních rytmů -        Techniky, jak…
Jak uchopit vnějších tlak na vnitřní prostředí společnosti podle OneWay®   -        Aerodynamika pádu aneb jak se odrazit ode dna -        Vliv…
  Co to jsou emoce a odkud pocházejí? Jaké jednotlivé emoce můžeme rozpoznávat? Dají se emoce vědomě vytvářet? Jaký vliv mají emoce na naše…
  Proč mě stojí tolik námahy získat si pozornost druhých lidí? Proč mám pocit, že se s některými lidmi nedá normálně mluvit? Jak lze zvýšit…
Kurz se zaměřuje na objasnění základních komunikačních schémat a jejich procvičení v praxi. Účastníci si vyzkouší techniky profesionální komunikace se…
V kurzu budou prezentovány techniky a dovednosti, které jsou efektivní pro úspěšné vyjednávání. Účastníci rozvinou své umění argumentace a…
Popis programu: Produktová orientace, nebo zákaznická orientace? Situace v oblasti prodeje,  se stále více posouvá do úrovně zákaznického přístupu. To…
Popis programu: JAK ZÍSKAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY? JAK OSLOVIT STÁVAJÍCÍ ZÁKAZNÍKY S NOVÝMI SLUŽBAMI (PRODUKTY)?   Stejné otázky si klade každý den po celém světě…
Prezentační dovednosti kurz je určen pro: prodejce, reprezentanty, obchodní zástupce, manažery a všechny, kteří v rámci své práce prezentují projekty…
Vedení obchodních jednání kurz je určen pro: obchodní manažery, Key Account Managery, projektové manažery, vedoucí prodeje, obchodní zástupce a pro…
Kurz je zaměřen na všechny formy práce s veřejností, především na práci s médii. Na základě mnohaleté zkušenosti z oboru jsou vyučovány postupy a…
Cílem kurzu je seznámení se se základy nonverbální komunikace a rozluštění partnerovy (protivníkovy) strategie. Kurz se věnuje dekódizaci řeči těla…
zvýšit profesionalitu pracovníků a zdokonalit jejich komunikační dovednosti ve standardních i obtížných komunikačních situacích v kontaktu se…
seznámit účastníky se zásadami aktivního prodeje a prohloubit jejich prodejní dovednosti přímým tréninkem
Cílem kurzu je společné nalezení nového pohledu na situace, které vám nyní mohou připadat jako obtížné či nepřekonatelné. Naučíte se najít vhodnou…
Kurz je určen manažerům nákupu, střednímu a vyššímu managementu společností, kteří rozhodují o firemních nákupech. Co je cílem kurz? Cílem kurzu je…
Training Overview: The purpose of this training is to provide participants with a solid understanding of the concepts and methods of international…
Training Overview:  This training provides extensive insight into corporate finance, enabling the participants to apply their knowledge in a realistic…
Pro koho jsou tréninky TELEMARKETING určeny: telemarketéři, přepážkoví pracovníci - teleři, servisní pracovníci působící u privátní a firemní…
Jak jednat s problematickými lidmi   Mezi nejobtížnější situace, s nimiž se každý manažer setkává, je řešení konfliktů. Pokud se včas nepřistoupí k…
Zvyšte vaši efektivitu při telefonování Profesionální telefonování se týká každého z nás. Ať už pracujeme jako operátor telemarketingového centra…
Cíl: Umět využít zákazníkovy skryté motivy k získání pozornosti a uzavření prodeje  Program: Poznání zákazníka a jeho potřeb dovedností
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam,…
Kurzy vytváříme a uskutečňujeme na míru jako součást tréninkových rozvojových programů, které řeší specifické potřeby a problémy dané společnosti. Při…
Kurzy vytváříme a uskutečňujeme na míru jako součást tréninkových rozvojových programů, které řeší specifické potřeby a problémy dané společnosti. Při…
I zkušení obchodníci odcházejí občas od jednacího stolu s výsledky, které by mohly být lepší. Intuitivní přístup k vyjednávání může způsobit velké, a…
Vyrovnaný, otevřený a čestný způsob přístupu k problémům upevňuje mezilidské vztahy a je důležitý zejména při budování dlouhodobých obchodních,…
CÍLE MODULU: Naučíte se včas rozpoznat nákupní chování zákazníků/ klientů a stanovovat prodejní strategie; vést prodejní týmy řídit prodej. Seznámíte…