Abyste získali významné zakázky, musíte být jedineční a vždy na správném místě. Trh je dnes ve většině oborů rozdělen, konkurence vyšší a zákazníci… |
Time Management Stress Management Work and Life Balance |
Osobnost manažera, vedoucího pracovníka Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Telefonická komunikace Neverbální komunikace… |
Cílem výcviků je sebezkušenostním zážitkem vytvořit z klienta odborníka v dané oblasti tak, aby ji dokázal samostatně a plnohodnotně aplikovat na sebe… |
Workshop Konverzační hypnóza a nepřímé sugesce při obchodním jednání __vychází z Ericksonské hypnózy a seznamuje účastníky s naprosto novým přístupem… |
Umět správně vést obchodní rozhovor je základ pro úspěch každého prodeje. Obchodní talent není samozřejmostí a je potřeba jej stále oživovat a… |
Vyjednávání je součástí každodenní reality, a to nejen v obchodě. Uvědomujete si důležitost správné taktiky při vyjednávání? Vyjednávání má určité… |
Motto: „Pouze vytrvalá snaha má význam.“ Anthony Robbins Máme zkušenosti z oblasti revitalizace malých a středních podniků. Tyto zkušenosti předáváme… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen V pracovním prostředí i v osobním životě se denně dostáváme do konfliktních situací. Chceme-li si udržet vliv na… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Komunikace s druhými je nedílnou součástí pracovního i osobního života. Do značné míry ovlivňuje úspěšnost v… |
příprava rétorika při argumentaci flexibilita |
co je námitka jak se připravit jak se jich vyvarovat |
Pokud dnes na něčem stojí svět, tak jsou to vztahy. Jejich budování však závisí právě na lidech. Účastníci se dozví, jak se moderní etiketa vyvíjí v… |
Více jak 80 % z toho, co je na nás vidět, jsou oděvy. Jsou nedílnou součástí naší komunikace. Jsou více než jen oblečení. Oděv je vyjádřením úcty ke… |
Cíl: Prezentovat základní principy jednání nákupčích s dodavateli a prezentované principy procvičit v následujícím videotréninku. Obsah: * Význam a… |
Manažerské pohledy na vyhodnocení prodeje. Minutový manažer pro obchodního ředitele. Určeno pro obchodní ředitele, ředitele obchodních divizí a… |
Dopřejte si zpětnou vazbu jednoduše, tady a teď Podpoříte otevřenou firemní kulturu Umožníte lidem zpětnou vazbu poskytovat a přijímat kdekoli a… |
Test Emoční inteligence Přehledná výstupní zpráva vč. rozvojových doporučení k dispozici ihned po vyplnění! Ukázkový výstup zde.… |
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
Jak se neuhnat a nezbláznit, jednosměrná strategie řízení času - Sladění kalendáře a osobních cirkadiánních rytmů - Techniky, jak… |
Jak uchopit vnějších tlak na vnitřní prostředí společnosti podle OneWay® - Aerodynamika pádu aneb jak se odrazit ode dna - Vliv… |
Co to jsou emoce a odkud pocházejí? Jaké jednotlivé emoce můžeme rozpoznávat? Dají se emoce vědomě vytvářet? Jaký vliv mají emoce na naše… |
Proč mě stojí tolik námahy získat si pozornost druhých lidí? Proč mám pocit, že se s některými lidmi nedá normálně mluvit? Jak lze zvýšit… |
Kurz se zaměřuje na objasnění základních komunikačních schémat a jejich procvičení v praxi. Účastníci si vyzkouší techniky profesionální komunikace se… |
V kurzu budou prezentovány techniky a dovednosti, které jsou efektivní pro úspěšné vyjednávání. Účastníci rozvinou své umění argumentace a… |
Popis programu: Produktová orientace, nebo zákaznická orientace? Situace v oblasti prodeje, se stále více posouvá do úrovně zákaznického přístupu. To… |
Popis programu: JAK ZÍSKAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY? JAK OSLOVIT STÁVAJÍCÍ ZÁKAZNÍKY S NOVÝMI SLUŽBAMI (PRODUKTY)? Stejné otázky si klade každý den po celém světě… |
Prezentační dovednosti kurz je určen pro: prodejce, reprezentanty, obchodní zástupce, manažery a všechny, kteří v rámci své práce prezentují projekty… |
Vedení obchodních jednání kurz je určen pro: obchodní manažery, Key Account Managery, projektové manažery, vedoucí prodeje, obchodní zástupce a pro… |
Kurz je zaměřen na všechny formy práce s veřejností, především na práci s médii. Na základě mnohaleté zkušenosti z oboru jsou vyučovány postupy a… |
Cílem kurzu je seznámení se se základy nonverbální komunikace a rozluštění partnerovy (protivníkovy) strategie. Kurz se věnuje dekódizaci řeči těla… |
zvýšit profesionalitu pracovníků a zdokonalit jejich komunikační dovednosti ve standardních i obtížných komunikačních situacích v kontaktu se… |
seznámit účastníky se zásadami aktivního prodeje a prohloubit jejich prodejní dovednosti přímým tréninkem |
Cílem kurzu je společné nalezení nového pohledu na situace, které vám nyní mohou připadat jako obtížné či nepřekonatelné. Naučíte se najít vhodnou… |
Kurz je určen manažerům nákupu, střednímu a vyššímu managementu společností, kteří rozhodují o firemních nákupech. Co je cílem kurz? Cílem kurzu je… |
Training Overview: The purpose of this training is to provide participants with a solid understanding of the concepts and methods of international… |
Training Overview: This training provides extensive insight into corporate finance, enabling the participants to apply their knowledge in a realistic… |
Pro koho jsou tréninky TELEMARKETING určeny: telemarketéři, přepážkoví pracovníci - teleři, servisní pracovníci působící u privátní a firemní… |
Jak jednat s problematickými lidmi Mezi nejobtížnější situace, s nimiž se každý manažer setkává, je řešení konfliktů. Pokud se včas nepřistoupí k… |
Zvyšte vaši efektivitu při telefonování Profesionální telefonování se týká každého z nás. Ať už pracujeme jako operátor telemarketingového centra… |
Cíl: Umět využít zákazníkovy skryté motivy k získání pozornosti a uzavření prodeje Program: Poznání zákazníka a jeho potřeb dovedností |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam,… |
Kurzy vytváříme a uskutečňujeme na míru jako součást tréninkových rozvojových programů, které řeší specifické potřeby a problémy dané společnosti. Při… |
Kurzy vytváříme a uskutečňujeme na míru jako součást tréninkových rozvojových programů, které řeší specifické potřeby a problémy dané společnosti. Při… |
I zkušení obchodníci odcházejí občas od jednacího stolu s výsledky, které by mohly být lepší. Intuitivní přístup k vyjednávání může způsobit velké, a… |
Vyrovnaný, otevřený a čestný způsob přístupu k problémům upevňuje mezilidské vztahy a je důležitý zejména při budování dlouhodobých obchodních,… |
CÍLE MODULU: Naučíte se včas rozpoznat nákupní chování zákazníků/ klientů a stanovovat prodejní strategie; vést prodejní týmy řídit prodej. Seznámíte… |