| Trénink je určen pro nákupčí, kteří si již osvojili základní vyjednávací znalosti a dovednosti, ať již tréninkem či díky svým zkušenostem. Přináší… |
| CÍLE MODULU: Naučíte se efektivnímu stylu hodnocení svých podřízených a zdokonalíte své schopnosti uskutečnit analýzu pracovního výkonu. HLAVNÍ… |
| CÍLE MODULU: Seznámíte se s novými znalostmi a dovednostmi, budete o nich diskutovat a trénovat aplikaci nových znalostí a dovedností do praxe… |
| Seznamte se s metodami hodnocení zaměstnanců. Připravte se na vedení hodnoticího pohovoru a posilněte svou dovednost klást dobré otázky, které povedou… |
| HR procesy neboli procesy řízení a rozvoje lidských zdrojů lze efektivně nastavit a rozvíjet podle kompetencí a kompetenčních modelů. Nastavte v rámci… |
| Kurz je určený pro pracovníky firem, vyšší a střední management. Účastníci si v něm rozšíří komunikační dovednosti, naučí se rozlišovat různé typy… |
| Cíl kurzu: Chcete nejen dobře a příjemně působit, ale být i dobrou a správnou podporou svého manažera a pracovního týmu? Odhalíte své silné a slabé… |
| Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
| Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
| Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a… |
| V kurzu se studenti naučí vše potřebné k tomu, aby mohli efektivně využívat jazyk na pracovišti – e-mailing, telefonování, videokonferencing, jednání… |
| Anotace Program sleduje posílení identifikace s profesionální i životní rolí a přináší impulsy k utváření její žádoucí… |
| MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI PRO NOVÉ VEDOUCÍ Anotace Program je připraven pro manažery, kteří jsou v manažerské pozici poprvé nebo se na ni připravují… |
| Co je při předávání rodinné firmy potřeba zajistit, aby podnik fungoval přinejmenším stejně dobře jako před nástupem nové generace? PROGRAM:… |
| „80 % problémů vzniká díky tomu, že se lidé neumějí domluvit…“ Člověk, který umí dobře komunikovat potřebuje: * umět se jasně a stručně vyjadřovat, aby… |
| Poradenství pro kontinuální rozvoj lidských zdrojů poskytuje podle potřeb klientské organizace ve spolupráci s jejím personálním útvarem komplexní… |
| Assesment Center je nástrojem vhodným při výběru uchazečů pro vysoce zodpovědné funkce, jako součást konkursního řízení, nebo pro posouzení pracovníků… |
| Kombinace zkušených pracovníků s úspěšnou manažerskou historií, psychologů a pedagogů umožňuje vytvořit přijímací postupy s velmi dobrou vypovídací… |
| Co během kurzu Management podle statistik získáte: Jak správně stanovit statistiky? Co je možné a co není možné předvídat? Dokážu správně… |
| Co během kurzu Vzorce pro úspěšné podnikání získáte: Stagnuje firma nebo oddělení? Marže nestoupá dle představ? Prožíváte propad v obratu a… |
| Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
| Na této vzdělávací aktivitě se naučíte: Jak převést výuku do online prostředí, na co si dát pozor. Které typy online výuky lze realizovat a jak… |
| Spokojený výkonný tým, co šlape jako švýcarský hodinky Který leader by takový tým nechtěl, že? :-) Představte si tým, který je silný, že by mohl… |
| Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a… |
| Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a… |
| Hlavní myšlenka Dnešní doba na nás všechny klade čím dál větší nároky. Denně se o tom přesvědčujeme. Fenoménem číslo jedna je změna. Vše se mění… |
| Hlavní myšlenka Tam, kde konflikty neexistují dochází ke stagnaci, vývoj se zastaví. Tam, kde konflikty vznikají, ale nejsou uspokojivě řešeny dojde… |
| Facilitace umožňuje – osobou zkušeného, často externího facilitátora - dovést skupinu účastníků porady, workshopu nebo složitého jednání na dané téma… |
| Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 16. 6. 2020. Osobní značka je víc než jen vaše jméno, identita… |
| Realizace na zakázku |
| Realizace na zakázku |
| Profesionalizace písemného styku Kam dát a nedat čárku? Jak je to s velkými písmeny? Odpovídá Vaše korespondence všem požadavkům současných norem… |
| společenská etiketa Kdo koho komu představuje? Jak stolovat bez trapasů? Kdo komu podá první ruku? A čím se vlastně liší banket, koktejl a raut? … |
| Kurz zoznámi poslucháčov, predovšetkým neekonómov, so základmi ekonómie všedného dňa. |
| V kurze sa zameriavame na efektívnu realizáciu štandardizovaných kurzov i na to, ako si kurz „vyskladať", aby bol dynamický, atraktívny a zároveň… |
| Cíl kurzu: Uvědomit si a zmapovat podpůrné zdroje, které účastníka mohou chránit před vyhořením. Nalézt další možnosti a vytvořit konkrétní plán… |
| Workshopy jsou určeno převážně pro: Libovolné skupiny spolupracovníků, manažerů, týmů, projektových týmů. Možné cíle workshopů: workshopy jako… |
| Jak být výkonný, úspěšný – a přitom v pohodě? Odolnost vůči stresu je dovednost jako každá jiná. Můžeme ji vědomě posílit. Objevíte svoje tajné zásoby… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Znalostním šampionem Miluji telefon Silná zbraň a brána do firmy Co jsem se naučil od klasiků… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Trénink pro všechny prodejce, jak na efektivní prodejní telefonáty. Příprava metodou „šachista“,… |
| Jedná se o odborné služby a aktivity profesionála, kterého si daná společnost na dobu určitou najímá pro dosažení předem stanoveného cíle v jasném… |
| Loajalita se u nových zaměstnanců vytváří v průběhu prvních tří měsíců Zvyšuje se vám fluktuace v prvních měsících zaměstnání? Noví zaměstnanci… |
| Efektivní proces náboru bez zatížení vlastního personálu a nižšími náklady Zabírá vám nábor příliš mnoho času a nemáte čas na strategické činnosti… |
| Kurz se zaměří na témata: Pozitivní vs negativní; specifická vs nespecifická zpětná vazba Jak dát zpětnou vazbu – model STOP START CONTINUE… |
| 360° ZPĚTNÁ VAZBA Tento způsob hodnocení dává možnost relativně objektivního pohledu na práci manažera. Jeho výhodou je široké spektrum názorů z… |
| Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky CALL CENTER, kteří jsou v každodenním kontaktu s klienty po telefonu. Cílem kurzu je… |
| Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání… |
| Zpětná vazba jinak a účinně. Jak vybalancovat zpětnou vazbu mezi empatií a agresí Jak nebýt obětí vztahu Jak otevřeně říkat, co potřebujeme říct… |
| „Za chyby se platí" nebo „Chybami se člověk učí"? Nevědomé mechanismy zpracovávání chyb Otravná perseverance Kdo nic nedělá, nic nezkazí Chyba… |