Charakteristika: Obchodník se dostává každodenně do jednání s řadou osob různého vzdělání, postavení či národnosti. Suverénní zvládnutí a schopnost… |
Účast na veletrzích bývá zvlášť u zavedených a pravidelných akcí velkou událostí a neméně velkou investicí. Zároveň je příležitostí oslovit nezvykle… |
Vyjednávání již dávno není výsadou zahraniční politiky. I typický prodejní rozhovor se může v mnoha případech stát spíše vyjednáváním než prodejem.… |
Navržený jako integrační modul, studenti budou aplikovat strategické, finanční a organizační myšlení k porozumění Fúzí & Akvizicí. Prověříme… |
Budoucí konkurenceschopnost organizace závisí na strategických schopnostech, dovednostech a odvaze podnikatelů a manažerů. Tento modul je určen pro ty… |
Kurz je určen pro všechny pracovníky, kteří prezentují svou nabídku a své názory před zákazníky, spolupracovníky, podřízenými a také před veřejností.… |
Cílem kurzu je seznámení s problematikou komunikace v týmu a způsoby překonávání komunikačních bariér, nácvik komunikačních dovedností. Rozvoj týmové… |
Profesionální komunikace pro střední management II. - jednání typu rodič - dítě - dospělý (transakční analýza) - asertivita - základy prezentace… |
Profesionální komunikace pro střední management I. - vytváření image osobnosti - řeč těla, gestikulace, mimika (nonverbální komunikace) - co lze… |
komunikace, telefonní komunikace, psychologie, Bussines psychologie, sociologie, právo, sestavení vysoce stabilních a výkonných týmů, trénink týmové… |
Nový trend naznačuje, že špičkový manažer je schopen stejnou měrou a stejně úspěšně zvládnou řízení nemocnice nebo řízení a vedení závodu… |
Co musíte udělat pro úspěch Řídíte tým a rádi by jste zlepšili své manažerské dovednosti? Začínáte právě na vedoucí pozici? Zřejmě se vám hlavou… |
Asertivita je klíčovou komunikační dovedností potřebnou nejen v pracovním, ale také v našem soukromém životě. Asertivní lidé jsou efektivnější při… |
Vyjednávání |
Překonání námitky |
CÍLE MODULU: Naučíte se připravit kvalitní obchodní nabídku a využívat pravidla její efektivní prezentace zákazníkovi. HLAVNÍ TÉMATA: §… |
CÍLE MODULU: Lépe pochopíte potřeby svých zákazníků a naučíte se jim poskytovat dostatečnou prodejní a poprodejní péči. HLAVNÍ TÉMATA: §… |
Řeč těla v profesní i soukromé praxi I. |
Řeč těla v profesní i soukromé praxi II. |
Určeno pro: Střední management, manažeři obchodních týmů, mistři výrobních společností Cíl: Osvojit si dovednosti koučování v praxi aneb jak získat… |
*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
Motto: "Jdete-li za něčím s maximálním úsilím, úspěch Vás nemine." Je dobře známo, že nejsilnější myšlenkou outdoorových programů je posilovat… |
2 dny Motto:" Je lepší udělat ze zákazníků přátele, než jméno v adresáři.? Přítel je člověk, ke kterému máme osobní vztah. Vztahy nám pomáhají… |
Kurz je určen pracovníkům marketingových oddělení firem a specialistům pro public relations. Cílem je podat ucelený přehled o přínosu, způsobech… |
Tento kurz je určen všem pracovníkům na všech úrovních. Je zaměřen na obchodní prezentaci a úspěšnou propagaci služeb a výrobků. Posluchači se naučí… |
Cíl: přesvědčit management o nutnosti měření výkonu hledisky zákazníka a o nutnosti spojení aspektů uspokojování zákazníka s aspekty… |
Cíl je naučit posluchače využívat efektivních technik při osobním styku s klienty. Tyto praktiky jsou vyzkoušené a prověřené a přinášejí velmi rychle… |
Profesionalizace písemného styku Kam dát a nedat čárku? Jak je to s velkými písmeny? Odpovídá Vaše korespondence všem požadavkům současných norem… |
Finanční analýza a optimalizace - netušené možnosti zlepšení podnikatelské efektivity analýza, jak ušetřit firmě peníze, lépe hospodařit a podnikat… |
Cieľ kurzu: Zdokonaliť komunikáciu pod tlakom, naučiť sa zvažovať vlastné záujmy a zájmy iných, zlepšiť schopnosť spolupracovať pri riešení konfliktov.… |
Cieľ kurzu: Kurz nadväzuje na QFD. V súlade s ISO 9000, VDA a QS 9000 získanie návodu na identifikáciu a elimináciu známych a možných chýb v systéme… |
Cíl: Poskytnout návod, jak vytvořit optimální síť pro prodej výrobků nebo služeb a jak ji řídit. Obsah: Organizace prodeje a výběr optimální… |
Cíl: Lépe poznat ty faktory, které se spolupodílejí na udržení a zvyšování objemů prodeje u zákazníků. Dozvíte se, jak nejlépe získat jedinečné… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
Určeno: Pracovníkům reklamačních oddělení zákaznických center, prodejcům a obchodním zástupcům. Pracovníkům státní správy a samosprávy. Limitovaný… |
Význam typologie osobnosti i obličeje v praxi manažerů, obchodních zástupců či personalistů a všech, kteří pracují s lidmi Základní dimenze osobnosti… |
Určeno pro obchodní zástupce Zásady vedení obchodních rozhovorů, motivace zákazníka Čtyři fáze rozhovoru, dynamika dialogu, taktika a strategie… |
Rozsah: 2 dny Témata: ? Navázání vztahu se zákazníkem ? Příprava pozice pro jednání ? Jak si zákazníka získat (neurolingvistické programování) ?… |
Rozsah: 2 dny Témata: ? Metodika "competitive debating" ? Konstrukce projevu (analýza problému, rozbor situace, cíle argumentace) ? Struktura… |
Seminář je zaměřen na: posílení schopnosti účastníků vést obchodní jednání s dodavateli vyjednávání o ceně volbu strategie nákupu v závislosti na… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Strategie komunikace - její techniky Vztahy k veřejnosti, k médiím Reklama a vztahy k agenturám Cíle a postup při realizaci kampaně Mediální plán a… |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Určeno: Pracovníkům podnikových logistických útvarů. Cíle semináře: Prohloubíte si manažerské kompetence, aby jste lépe zabezpečovali a udržovali… |