Tento kurz je určený všem pracovníkům jednajícím přímo se zákazníky. Cílem kurzu je pomoci pracovníkům pultového a osobního prodeje zlepšit komunikaci… |
Být profesionálním obchodníkem je v současné době nepostradatelný článek každé firmy či společnosti, často až strategicky důležitý a prosperující… |
Určeno pro: samostatné podnikatele, manažery obchodně podnikatelské činnosti, pracovníky v obchodně - právních odděleních podniků, vedoucí pracovníky… |
The objectives of this course are to understand the differences between domestic and international marketing; to provide a framework for analyzing… |
Chystáte se kandidovat do zastupitelstva, Parlamentu, jinam? Jaká bude vaše strategie, jak povedete úspěšnou volební kampaň a dělat pozitivní Public… |
Úvod Program je určen (nejen) pro prezentující, moderátory, manažery a všechny ostatní pozice, vyžadující veřejné vystupování před lidmi či ve… |
Cieľ kurzu: Porozumenie a schopnosť zavádzať do praxe metódu 5s. Praktické uplatnenie princípov a nástrojov 5s v organizácii, precvičenie aplikácie 5s… |
Cieľ kurzu: Praktický návod na využitie štatistických metód plánovania experimentov v súlade s ISO 9000 a smernicami VDA a QS 9000. Zostaviť postup… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Popis: Na základě zkušeností našich podniků si zdokonalíte přístupy k marketingovému managementu. Na kratších případových studiích českých podniků… |
Určeno: Manažerům a pracovníkům v oblasti nákupu. Cíle semináře: Naučíte se vybudovat úsek nákupu a zásobování ve strategii a ekonomice firmy jako… |
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
Obsah kurzu: první dojem obchodníka a jak jej využít vzhled, oblečení, úprava komunikační dovednosti a jejich praktický nácvik (trénink a videotrénink… |
Obsah kurzu: praktický výcvik v odhadování typu zákazníka podle jeho vzhledu a projevů motivace odlišných zákaznických typů psychologické… |
Osobnostní předpoklady pro vedení lidí, styl řízení, koučování, práce se sekretariátem Význam správné komunikace s podřízenými (pozitivní komunikace),… |
Potřebujete se často bránit při jednání s lidmi? Máte pocit, že jste manipulováni lidmi kolem vás? Pak je tento kurz určen právě pro vás Seznámíte se… |
Ekonomický styl myšlení |
Sestavení marketingového plánu |
CÍLE MODULU: Osvojíte si praktické aplikace marketingových zásad a budete schopni připravit specifické aplikace marketingového řízení ve své… |
Určeno pro: obchodníci Cíl: * Zjišťovat potřeby a očekávání zákazníka a volit vhodnou formu reakce na ně * Seznámit se s základními pravidly prozákaznické… |
Určeno pro: Střední management, vedoucí pracovníci Cíl: Získání přehledu o metodách efektivního řízení času a plánování ve vztahu k týmu Obsah: * Principy… |
Pohled na prodej z psychologického hlediska, zákazník jako osobnost se svými představami, cíli. Kurz přináší hlubší poznání osobnosti zákazníka… |
Servisní technik jako reprezentantem firmy, z jehož jednání si dělá zákazník obraz o vaší firmě. Tento kurz pomáhá zlepšit práci servisního technika u… |
1 -2 dny Motto: "Jen málo firem si uvědomuje,že kvalitní, vyvážené a přátelské vztahy na pracovišti, včetně dobré komunikace jednotlivých lidí ve… |
1. téma - Prezentační technika - váš pomocník Cíle, zaměření: získáte praktické tipy a rady pro práci s prezentačními pomůckami a technikou a… |
Kurz připravuje účastníky na klíčovou změnu ve vývoji obchodní firmy, kterou Fúze představuje, jakožto složitý proces, který vyžaduje provedení… |
2 dny Motto: "Kdo si o nic neřekne, nic nedostane.? Pro obchodního zástupce je jedním z nejtěžších okamžiků moment, kdy se mají zákazníka zeptat na… |
This course is intended to enable students to gain insight into business situations by performing the appropriate quantitative analysis. After briefly… |
CÍL Seminář má za cíl seznámit účastníky s pravidly a zásadami politického marketingu a PR, naučit je orientovat se v přípravě, načasování a strategii… |
ASERTIVITA I. – zdravé sebeprosazení a řešení konfliktůCíl Trénink osvojení a zvládání umění asertivního jednání, tzn. – zdravého sebeprosazení .… |
Cieľ kurzu: Osvojiť si metódy a pochopiť prínos aplikovania princípov a metód ITIL / IT Service Managementu formou počítačovej business hry „Polestar… |
Cieľ kurzu: Naučiť účastníkov zaujať potenciálneho zákazníka, aby bol ochotný komunikovať počas celého telefonického rozhovoru. Naučiť účastníkov… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Popis: Získáte podněty pro strategii úspěšného obchodního jednání. Zvládnete techniky zdravého sebeprosazení, zásady správného vystupování a zásady… |
Popis: Naučíte se jak motivovat jednotlivce, pracovní skupinu i celou firmu k pozitivní změně v péči o externí i interní zákazníky tak, aby tato změna… |
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
Jako vedoucí pracovníci se jistě často setkáváte s různými typy konfliktů ve vašem týmu Určitě se vám je podařilo více či méně zvládnout Z… |
Posluchači poznají bariéry a překážky, které vnitrofiremní komunikaci nejčastěji doprovázejí a získají nástroje pro její lepší fungování. Obsah… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Telemarketing |
CÍLE MODULU: Ujasníte si fungování médií a rozvinete své doved- nosti v oblasti rozhodování o způsobu zadávání kampaní, odhadu jejich výsledků… |