Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 14511500 - chcete vidět všech 4671 kurzů zaregistrujte se
Motto: "V telefonu zákazník nejen slyší Váš hlas, ale dělá si dojem o celé Vaší firmě. Využijte toho ať je co nejlepší..." Telefon se stal v…
Kurz je přínosem všem, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování. Cílem je projít s účastníky základní pravidla telefonování - vytváření prvního dojmu…
Tento kurz je určený všem pracovníkům jednajícím přímo se zákazníky. Cílem kurzu je pomoci pracovníkům pultového a osobního prodeje zlepšit komunikaci…
The objectives of this course are to understand the differences between domestic and international marketing; to provide a framework for analyzing…
Chystáte se kandidovat do zastupitelstva, Parlamentu, jinam? Jaká bude vaše strategie, jak povedete úspěšnou volební kampaň a dělat pozitivní Public…
Úvod Program je určen (nejen) pro prezentující, moderátory, manažery a všechny ostatní pozice, vyžadující veřejné vystupování před lidmi či ve…
Cieľ kurzu: Porozumenie a schopnosť zavádzať do praxe metódu 5s. Praktické uplatnenie princípov a nástrojov 5s v organizácii, precvičenie aplikácie 5s…
Cieľ kurzu: Praktický návod na využitie štatistických metód plánovania experimentov v súlade s ISO 9000 a smernicami VDA a QS 9000. Zostaviť postup…
Určeno pro: prodejce, obchodníky, vedoucí obchodních týmů, manažery, dealery Program kurzu: 1. Proč ztrácet čas studiem prodeje a jednáním 1.…
1. téma - Prezentační technika - váš pomocník Cíle, zaměření: získáte praktické tipy a rady pro práci s prezentačními pomůckami a technikou a…
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Popis: Na základě zkušeností našich podniků si zdokonalíte přístupy k marketingovému managementu. Na kratších případových studiích českých podniků…
Určeno: Manažerům a pracovníkům v oblasti nákupu. Cíle semináře: Naučíte se vybudovat úsek nákupu a zásobování ve strategii a ekonomice firmy jako…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Obsah kurzu: první dojem obchodníka a jak jej využít vzhled, oblečení, úprava komunikační dovednosti a jejich praktický nácvik (trénink a videotrénink…
Obsah kurzu: praktický výcvik v odhadování typu zákazníka podle jeho vzhledu a projevů motivace odlišných zákaznických typů psychologické…
Osobnostní předpoklady pro vedení lidí, styl řízení, koučování, práce se sekretariátem Význam správné komunikace s podřízenými (pozitivní komunikace),…
Potřebujete se často bránit při jednání s lidmi? Máte pocit, že jste manipulováni lidmi kolem vás? Pak je tento kurz určen právě pro vás Seznámíte se…
Ekonomický styl myšlení
Sestavení marketingového plánu
CÍLE MODULU: Osvojíte si praktické aplikace marketingových zásad a budete schopni připravit specifické aplikace marketingového řízení ve své…
CÍLE MODULU:  Získáte celkový přehled o marketingu, posílíte své marketingové dovednosti a pochopíte význam marketingové komunikace jako…
Určeno pro: obchodníci Cíl: * Zjišťovat potřeby a očekávání zákazníka a volit vhodnou formu reakce na ně * Seznámit se s základními pravidly prozákaznické…
Určeno pro: Střední management, vedoucí pracovníci Cíl: Získání přehledu o metodách efektivního řízení času a plánování ve vztahu k týmu Obsah: * Principy…
Pohled na prodej z psychologického hlediska, zákazník jako osobnost se svými představami, cíli. Kurz přináší hlubší poznání osobnosti zákazníka…
Servisní technik jako reprezentantem firmy, z jehož jednání si dělá zákazník obraz o vaší firmě. Tento kurz pomáhá zlepšit práci servisního technika u…
1 -2 dny Motto: "Jen málo firem si uvědomuje,že kvalitní, vyvážené a přátelské vztahy na pracovišti, včetně dobré komunikace jednotlivých lidí ve…
  Kurz připravuje účastníky na klíčovou změnu ve vývoji obchodní firmy, kterou Fúze představuje, jakožto složitý proces, který vyžaduje provedení…
2 dny Motto: "Kdo si o nic neřekne, nic nedostane.? Pro obchodního zástupce je jedním z nejtěžších okamžiků moment, kdy se mají zákazníka zeptat na…
This course is intended to enable students to gain insight into business situations by performing the appropriate quantitative analysis. After briefly…
CÍL Seminář  má za cíl seznámit účastníky s pravidly a zásadami politického marketingu a PR, naučit je orientovat se v přípravě, načasování a strategii…
ASERTIVITA I.  – zdravé sebeprosazení a řešení konfliktůCíl Trénink osvojení a zvládání umění asertivního jednání, tzn. – zdravého sebeprosazení .…
Cieľ kurzu: Osvojiť si metódy a pochopiť prínos aplikovania princípov a metód ITIL / IT Service Managementu formou počítačovej business hry „Polestar…
Cieľ kurzu: Naučiť účastníkov zaujať potenciálneho zákazníka, aby bol ochotný komunikovať počas celého telefonického rozhovoru. Naučiť účastníkov…
Určeno: pracovníkům, kteří jsou v trvalém či příležitostném styku s klienty, pracovníkům služeb, příjmu, prodejcům, oddělení péče o zákazníka a všem…
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Popis: Získáte podněty pro strategii úspěšného obchodního jednání. Zvládnete techniky zdravého sebeprosazení, zásady správného vystupování a zásady…
Popis: Naučíte se jak motivovat jednotlivce, pracovní skupinu i celou firmu k pozitivní změně v péči o externí i interní zákazníky tak, aby tato změna…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Jako vedoucí pracovníci se jistě často setkáváte s různými typy konfliktů ve vašem týmu Určitě se vám je podařilo více či méně zvládnout Z…
Posluchači poznají bariéry a překážky, které vnitrofiremní komunikaci nejčastěji doprovázejí a získají nástroje pro její lepší fungování. Obsah…
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Telemarketing