Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 201250 - chcete vidět všech 4671 kurzů zaregistrujte se
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání
Určeno pro střední management ve veřejné správě, vedoucí pracovníky střední úrovně řízení orgánů státní správy a samosprávy.
Naším cílem v rámci firemního vzdělávání je stát se partnerem, který v rámci dlouhodobé spolupráce bude pružně reagovat na požadavky firem a…
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé…
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé…
Problémy se často zdají být neřešitelné, protože obvyklé metody řešení selhávají. Špičkoví trenéři volí nekonvenční postupy, aby uvedli do zamotané…
Problémy se často zdají být neřešitelné, protože obvyklé metody řešení selhávají. Špičkoví trenéři volí nekonvenční postupy, aby uvedli do zamotané…
Zaměřujeme se na systémový přístup k rozvoji obchodních dovedností, a to hlavně z hlediska dlouhodobých potřeb celé obchodní činnosti, které…
Cíl kurzu: Nabídnout posluchači ucelený přehled o pravidlech účinné komunikace. Pomoc zvýšit jeho jistotu při rozpoznání a používání různých…
 KOMUNIKACE Cíl: zhodnocení současné úrovně komunikace nalezení námětů pro zlepšení v konfliktní komunikaci zvládnutí pravidel efektivní prezentace…
OBCHOD Cíl: vybudování silné obchodní skupiny s důrazem na rozvoj obchodních dovedností zvláštnosti v B2B, B2C, C2B, C2C, proměna obchodního reprezentanta…
More people are turning to coaches to help them set goals and develop the action steps necessary to achieve them. Definition of coaching, managing…
Cílem kurzu je objasnit metodické přístupy ke sběru informací a práci s nimi, zásady práce jsou demonstrovány na konkrétních obchodních činnostech…
Cílem kurzu je objasnit metodické přístupy ke sběru informací a práci s nimi, zásady práce jsou demonstrovány na konkrétních obchodních činnostech…
Tento seminář je určený pro obchodníky, zaměstnance, kteří provádějí nabídky a prezentace produktů, a kteří jsou ve styku se zákazníky. Výcvikový…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Kurz je určen pro ty, kteří chtějí zlepšit své pozice v pracovních a partnerských vztazích. Účastníci se budou učit pozitivnímu myšlení, naslouchání…
Základy provádění zahraničního obchodu
Obchodní případ vývoz-dovoz
Verbální a neverbální komunikace. Úvod do problematiky. Co to je komunikace. Jak komunikujeme. Složky komunikace. Pravidla používání verbální…
firemní značka a identita firemní kultura. strategie firemní komunikace. identifikace zaměstnanců. firemní standardy.
Firemní vzdělávací program v České republice a na Slovensku
Firemní vzdělávací program v České republice a na Slovensku
Program je sestavován kompletně na základě požadavků a potřeb klienta.
Délka semináře: 1 den - 8 hodin Počet účastníků: maximálně 16 účastníků Co se na semináři naučíte: * poznat svůj komunikační styl * poznávat…
Komunikační strategie, analýza vnitřních a vnějších komunikačních potřeb. Kursy komunikace a prezentačních technik. Sociální partnerství a kolektivní…
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…
Školení je zařazeno do akreditovaného vzdělávacího programu.
Školení je zařazeno do akreditovaného vzdělávacího programu.
Školení a semináře pro oblast podnikání jsou rozděleny do tří samostatných kategorií. Tato školení jsou určena nejen pro zájemce z řad popdnikatelů…
Rekvalifikační kurz s akreditací MŠMT. Spolupracujeme se všemi úřady práce v rámci celé ČR
podpora prodeje
za účelem komunikovat novou informaci,vstup na trh,k získání nového klienta,k udržení stávajícího klienta, k získání (investorů,bank...),za účelem…
Intenzivní zdokonalovací kurz pro absolventy středních a vysokých škol, kteří pracují v příslušných odborných útvarech, a pro zájemce o tuto práci,…
Intenzivní zdokonalovací kurz, vhodný zejména pro absolventy středních škol, kteří pracují na obchodním úseku nebo pro ty, kteří mají zájem se stát…
Obsah kurzu Kvalitní lektorské zabezpečení Pedagogické pojetí akce Skvělá organizace kurzu Technické zabezpečení akce
Obsah kurzu Kvalitní lektorské zabezpečení Pedagogické pojetí akce Skvělá organizace kurzu Technické zabezpečení akce
Kurz vyvinutý pro Makro ČR a Metro SK. Cílem kurzu je seznámit nového zaměstnance se společností, vizemi, misemi a hodnotami, připravit ho na hladký…
Ukázkový kurz obsahuje jednu lekci, která popisuje přípravu nápojů na restauraci McDonalds. Lekce obsahuje animovaný výklad, ukázky postupů a…
Od svého založení v roce 1999 si Panorama ILA uvědomuje stále rostoucí poptávku v manažerském sektoru po komplexních a intenzivních kurzech obchodních…
* Efektivní komunikace * Komunikace v obtížných situacích * Argumentace a vyjednávání * Obtížné (nátlakové) vyjednávání a sebeprosazení * Úspěšná…
Tento modul umožní manažerům, jejichž úkolem je sladit cíle firmy s potřebami zákazníků a příležitostmi na trzích, získat znalosti a dovednosti…
Výcvikový programy pro ředitele škol a zástupce ředitelů škol Svědomitá a usilovná práce sama o sobě v dnešní době nezaručí efektivitu úsilí. Bez…
Objednávkové sportovní, prožitkové, turistické a poznávací programy pro organizované skupiny (jednodenní a vícedenní). Organizace školení, prezentací a…
Zakázkové jednorázové nebo tradiční programy pro klíčové obchodní partnery Vaší firmy. Programy Vám pomohou lépe chápat potřeby klientů a usnadnit…
Cílem kurzu je umožnit vyzkoušet si efektivní prodejní postupy. „Rozebereme“ prodej na jednotlivé části a v každé si ukážeme jak dosáhnout maximálního…
rogramy zaměřené na rozvoj efektivní práce týmů. Nejčastěji používaná klíčová slova(hesla) programů: * Skupina x tým * Přínosy týmové práce…
1. SEBEPOZNÁNÍ – jaké jsou moje přednosti a slabiny z hlediska vyjednávacích dovedností. Cílem je najít vlastní stereotypy v jednání. 2. TYPOLOGIE…