Telemarketing Cílem tohoto našeho úspěšného programu je nauka profesionality při proaktivních telefonních hovorech s klienty. Rozvoj a… |
V tomto kurzu získají účastníci přehled o tom, co vše se skrývá pod pojmy "Datová kvalita", "Řízení datové kvality" a jak souvisí s "Data Governance… |
Tříměsíční kurz je určen pro uchazeče o zaměstnání evidované na svém ÚP, příp. pro ohrožené ztrátou zaměstnání. V tomto případě kurzovné hradí ÚP nebo… |
Tento kurz z řady Business Academy je určen všem uživatelům, kteří se chtějí věnovat Business Intelligence. Účastníci tohoto kurzu získají rozsáhlejší… |
Tento proces je zaměřen na jednotlivce. Na nalezení a využití výjimečnosti a jedinečnosti, které každý z nás má k dispozici. Na hledání vlastního… |
Tento workshop by se mohl jmenovat třeba Efektivní prezentace nebo Komunikační dovednosti 1, Komunikační dovednosti 2, atd. Ale nejmenuje se tak ze… |
ABSOLVENTI KURZU BUDOU UMĚT: Stanovovat si měřitelné prodejní cíle Plánovat a organizovat čas/ time management, territory management Základy… |
Obsah vzdělávacích programů je zaměřen především na problematiku: řízení lidských zdrojů, manažerské dovednosti, zvyšování kvality osobního i týmového… |
Cílem je získání teoretických znalostí i praktických zkušeností pro efektivní komunikaci, prohloubení schopnosti argumentace, ale i kultivace… |
Rozvoj znalostí a dovedností potřebných pro úspěšné vedení prodejního hovoru se zákazníkem se situačním kontextem. "Prodávání se naprosto změnilo… |
Akvizice je otevření dveří ke klientovi, úkolem tréninku je připravit na telefonní akvizici klientů, zvládnutí tzv. „studeného hovoru“, osvojit si… |
Naučíte se správně a chytře nastavit cenu (pricing). To vaší firmě zvýší zisk. Najdete výhody firmy, které konkurence snadno neokopíruje. Poznáte … |
Kurz je určen pro nové manažery nebo pracovníky, kteří se na svoji manažerskou pozici teprve připravují Cíle: * Důkladně účastníky připravit na… |
Kurz je určen pro všechny skupiny zaměstnanců Efekty: *navodit otevřenou, přátelskou a pracovní atmosféru *přinést základní informace o… |
Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
Prezentace jako nástroj pro rozvoj obchodních příležitostí. Stane se Vám někdy, že obchodník prezentuje nesprávné osobě? V nesprávný čas obchodního… |
Marketing pre stredný a vyšší manažment Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1, 2 dni Kód: MJBT008 Obsah aktivity: Marketing - vysvetlenie kľúčových… |
Nespecifická cyklická rekvalifikace určená pro nezaměstnané absolventy středních škol s maturitou a vyšších škol. Kurz je zaměřen tak, aby… |
Training Overview: Participants will learn how to build a compelling brand through integrating all the elements of the Marketing Communications… |
Training Overview: Learn the process and practice of marketing research. Participants will learn the resulting impact of research as it affects and… |
Účastník kurzu je schopen základního ovládání počítače a tím i jeho využití pro zefektivnění práce skladníka. Je schopen provádět p racovní činnosti… |
Vzdělávání v oblasti vedení týmů je specifikou společnosti Outdoored. Na základě mnohaletých zkušeností z této oblasti nabízíme vdělávání formou… |
Na základě autenticity prožitku, odborně vedené reflexe a zpětné vazby a zejména holistického přístupu jsou naše programy v kategorii TRAINING na… |
Špeciálne tréningové moduly sú orientované na oblasť marketingu, finančného manažmentu, administratívy a zavedenie jednotnej meny euro. Marketing… |
Délka trvání: 2 dny Cíle kurzu: Seznámit se zásadami, principy, metodami a technikami efektivní komunikace Uvědomit si svůj model komunikace a možnosti… |
Verbální a neverbální komunikace |
Trénink naslouchání |
V této oblasti naší činnosti podporujeme klienty ve strategické orientaci, návrhu obchodních modelů, řízení informačních systémů a vytváření podmínek… |
V této oblasti naší činnosti podporujeme klienty ve strategické orientaci, návrhu obchodních modelů, řízení informačních systémů a vytváření podmínek… |
Kombinace našich produktů a specifikace požadavků a našich kompetencí nám umožňuje nabízet našim klientům dlouhodobou spolupráci orientovanou na… |
Strategie řízení obchodních příležitostí, zákazníků a teritoria. Školení učí účastníky zmapovat si zákazníka, aktivity konkurence a vlastní pozici v… |
Jak a proč být vidět na sociálních sítích? Ušetříte na reklamě a získáte přímou zpětnou vazbu od zákazníků Obsah: Počet aktivních uživatelů… |
Návod jak ušetřit firemní náklady - optimalizace nákladů i procesů Nastavíte firemní procesy při tvorbě reklamy Jak skokem zvýšit efektivitu práce v… |
úspěšná osobní a profesní komunikace vedoucího pracovníka komunikační toky ve společnosti a její zefektivnění typologie a neverbální (mimoslovní)… |
jak efektivněji a rychleji hovořit po telefonu |
Podnikání není jen pořizování nemovitostí a strojů, jsou to především lidé, kteří pracují. Investice do rozvoje lidských zdrojů jsou pro podnikatele… |
CÍLE MODULU: Seznámíte se s celým systémem vedení prodejního týmu, rolí manažera, styly vedení, efektivní komunikací, motivací, výběrem a rozvojem… |
CÍLE MODULU: Seznámíte se s celým systémem práce s klíčovými zákazníky, přípravou, průběhem a vedením prodejních porad. S typy a možnostmi podpory… |
Plánování jako základ úspěchu v obchodní praxi |
Efektivní telemarketing |
Chcete spolu se svým pracovním týmem proniknout do tajů internetového marketingu? Přístupnosti a použitelnosti? Chcete se naučit optimalizovat své… |
Určeno pro : aktivním obchodníkům zabývajícím se akvizicí u zákazníka Trénink je zaměřený na dovednosti efektivního vytipování potencionálních… |
Určeno pro: manažery, kteří vedou obchodní a prodejní týmy Program je zaměřený na trénink dovedností „vést obchodní tým“. Jeho cílem je naučit manažery… |
Školící programy jsou připravovány ve spolupráci týmu lektorů a vždy adresně pro daného klienta. Probíraná témata jsou vhodným skloubením teorie a… |
Mystery shopping může mít různé podoby podle typu činnosti, která je hodnocena - nejčastěji osobní návštěvy konzultantů, nebo telefonáty (mystery… |
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na osvojení si schopností strategického náhledu na marketingovou činnost organizace, získání přehledu o možnostech… |
Termín a místo konání 3. 12. 2013 (Praha) Zaměření a cíle Účastník kurzu se naučí nastavit řídící styl, vytvářet motivační prostředí pro zaměstnance… |