Zákazníci dnes mohou nakupovat obrovské množství produktů prostřednictvím nejrůznějších kanálů.…
Firmy se dnes snaží maximálně redukovat zdroje a finanční náklady a pracují stylem za málo peněz…
Manažeři a obchodníci se mnohdy domnívají, že přesně vědí, co si zákazník myslí a jak při svém…
PowerPoint v mnoha z nás vyvolává nepříliš příjemné asociace jednak proto, že s ním neumíme…
Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již zaměřil nejeden výzkum.…
Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa ostrého slovního boje se…
Moderní zákazník očekává, že si bude zvolený výrobek moci zakoupit stisknutím jediného tlačítka na…
Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem. Stěžejní informace o aktivitách…
Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a budoucí zákaznické…