Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 tipů pro méně stresující chod zákaznického střediska

Zákazníci dnes mohou nakupovat obrovské množství produktů prostřednictvím nejrůznějších kanálů.…

Méně znamená více

Firmy se dnes snaží maximálně redukovat zdroje a finanční náklady a pracují stylem za málo peněz…

Myslete jako zákazníci

Manažeři a obchodníci se mnohdy domnívají, že přesně vědí, co si zákazník myslí a jak při svém…

Vyléčíme PowerPointovou depresi?

PowerPoint v mnoha z nás vyvolává nepříliš příjemné asociace jednak proto, že s ním neumíme…

Někdo umí, někdo neumí

Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již zaměřil nejeden výzkum.…

Jak zchladit rozpáleného zákazníka

Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa ostrého slovního boje se…

Budoucnost v reálném čase (RTE)

Moderní zákazník očekává, že si bude zvolený výrobek moci zakoupit stisknutím jediného tlačítka na…

Špiónem u konkurence: 4 legální kroky

Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem. Stěžejní informace o aktivitách…

Jak předvídat současnou a budoucí poptávku

Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a budoucí zákaznické…

Výpis 937945 z celkem 991