Proč některé společnosti uspějí s uváděním nových produktů na trh a jiné selžou? Lze…
Není to tak dávno, co jsme na Vánoce odesílali klientům či obchodním partnerům papírová přání…
V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké…
Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním…
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…
Profesní síť LinkedIn je skvělým nástrojem navazování nových obchodních kontaktů, k udržování těch…
V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od obchodníků. Mají-li se…
Každá firma dnes chce být inovativní, nejlépe stejně jako Apple a další technologičtí giganti. Snaží…
Každý byznys má 3 základní oblasti, o kterých byste měli být dobře informováni. Pro případ, že se…