Mnoho článků zmiňuje tzv. best practices v poskytování zákaznických služeb. Pravda je však taková,…
Zdá se vám, že máte všechno skvěle připravené? Skvělý obchodní plán, zaměstnance i zákazníky? Pokud…
Odborníci na vyjednávání vždy radí oddělit řešený problém od lidí, s nimiž jej řešíte. Jsou však…
Chystáte se přesvědčit svého šéfa, aby vám svěřil nový velký úkol, panel náborářů, aby vás přijal…
Řada lidí není spokojena se stavem společnosti v České republice. Prý je tu velký nepořádek,…
Je velmi pravděpodobné, že aspoň občas se na internetu objeví nějaká negativní recenze vašeho…
Patříte k lidem, kterým není příliš příjemné navazování vztahů s neznámými lidmi na různých…
Všichni chválí velkou konkurenci na trhu s čímkoliv. Prý čím větší, tím lepší. Ale jen pro…
Externí komunikace "Právo mluvit si musíte zasloužit!" Dale Carnegie 29. května 2014 KC GreenPoint…