Tréma je přirozenou součástí veřejného vystupování. Člověk se jí nemusí nikdy zbavit, může se však…
Obchodní značky jsou velmi křehké a těžko se uchovávají. I velké a zavedené značky mohou podlehnout…
Poslední dobou se informace a novinky z Číny stále častěji objevují v médiích věnovaných…
Vybudujte si vlastní program jak odměnit vaše stálé zákazníky pomocí našich pěti tipů. Většina…
Asie se v posledních desetiletích velice rychle ekonomicky rozvíjí. Profesor Harvard Business School…
Dnešní spotřebitelé jsou tak zavaleni přehnanými sliby a blýskavými kejklemi, že je snad jen jeden…
Obchodníci bývají při telefonátech potenciálním klientům velmi neosobní. Opakují naučené věty, které…
Také vás zaráží ten obrovský objem reklamy, který vidíte každý den ve svém okolí? Více zarážející je…
Úrokové sazby jsou vsoučasné době u nás na rekordně nízké úrovni 1,75 procenta. To je nejméně…