Plané vyhrožování při jednání poškozuje vaši reputaci, firmu i kýžený obchod. Vyhrožování…
Publicita je jedním ze základních předpokladů úspěšného podnikání. Firmám se ale často nedaří…
Řada malých firem stále nemá své webové stránky. Internet přitom může mít zásadní vliv na úspěch…
Za peníze si nemůžete koupit jednu z nejdůležitějších věcí nutnou pro úspěch vaší firmy vztahy.…
Pro dnešní tržní prostředí je charakteristická kolísající poptávka, pokles zákaznické loajality,…
Při obchodní prezentaci se může snadno stát, že zaslepení tabulkami a powerpointovými slidy…
Téměř každá společnost rozesílá svůj elektronický newsletter, ale…
Jeden klient se rozhodoval mezi několika firmami, které z nich zadat určitou zakázku. Nakonec si…
Po letech působivého růstu obvykle ústřední směry podnikání dosáhnou bodu tržní rovnováhy, kdy další…