Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností produktů. To jsou důležité…
Řada malých firem se stále domnívá, že nemůže při propagaci svých služeb využít Internet jako…
Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od reklamy a rozvoje lidských…
E-marketing spočívá v podstatě nad okázalostí, logice nad emocemi a textu nad grafikou. Dobří weboví…
V obchodních kruzích se stále vede debata o tom, zda se někdo úspěšným obchodníkem již narodí, nebo…
Existuje mnoho nenákladných nebo bezplatných způsobů, jak prodávat a propagovat svůj podnik. Jedním…
Způsob vedení obchodního jednání určuje, zda se firmě podaří uzavřít obchod a jak ziskový pro ni…
Výzkumy ukazují, že jen zanedbatelné procento zákazníků si někdy dovolí na něco stěžovat. Většina…
Proč nevyužít jednoduché marketingové tipy, které mohou zvýšit příjmy vaší firmy, jednoduše se…