K čemu mít firemní webové stránky, pokud je zákazníci na Internetu nenajdou? Pochopitelně k ničemu.…
Uspět v prezentaci pro 20 či 200 lidí je stejně obtížné. Posluchači dnes mají lepší přístup k…
Jak vám jdou obchody? Pokud nezní vaše odpověď fantasticky nebo skvěle, měli byste začít věnovat…
Stále více firem nezávisle na velikosti vede své zákazníky k samoobslužnému chování. Všichni známe…
Pokud má firma smysluplné, etické, účelné a inspirativní záměry, nemusí v jejich propagaci spoléhat…
Není pochyb o tom, že společnost, která naslouchá svým klientům, bude úspěšnější než ta, která jim…
Elektronický marketing vznikl díky rychlé expanzi Internetu a vlétl do obchodního světa jako…
Snižování nákladů přineslo v posledních letech firmám mnoho výhod. Nyní je aktuální otázkou…
Názory českých firem na využití internetových kampaní se zabývala studie společnosti Digimark s…