Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Při získávání informací o zákaznících se vyplatí trpělivost

Aby byl program CRM efektivní a aby mohla firma dobře sloužit svým zákazníkům, musí mít k dispozici…

Společnost Ford vstupuje do éry e-komerce vybudováním intranetu

Na počítačovou síť společnosti Ford je napojeno více než 175 tisíc zaměstnanců, kteří díky ní…

Návrhy sloganů na webové stránky

Úspěch e-komerce do značné míry závisí na účinnosti reklamních sloganů a hesel, umístěných na…

Základní fakta o podnikových centrech elektronického obchodu

Stále více velkých energetických společností přistupuje k plánování a realizaci projektů e-businessu…

Usnadnění orientace zákazníků na webových stránkách

Mnohé firmy mají ve svých internetových prezentacích vážné nedostatky. Je to obvykle způsobeno tím,…

Internetoví maloobchodníci připravují novou strategii

Příspěvek pojednává o problémech, s nimiž se v minulých letech…

Ochrana zákazníka - ochrana osobních dat na Internetu

Někteří uživatelé Internetu mylně zaměňují pojmy bezpečnost a soukromí. oba jsou stejně důležité a v…

Využití správy znalostí v e-businessu

V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem si velmi rychle osvojili…

Co je nutné k realizaci úspěšného e-mailového marketingu

Dobrá technologie e-mailového marketingu umožňuje skutečnou kvalitní konverzaci mezi zákazníky a…

Výpis 181189 z celkem 215