Na Západě je stále běžnější vytvářet životopisy nejen v písemné, ale i audiovizuální podobě. Výzkum…
Většina lidí shledávátelefonické hledání informací o uchazečích tak trýznivé, že se mu snaží vyhnout…
Vytváření kontaktů je mocný způsob, jak si budovat profesionální vztahy. Důležitý je aktivní způsob…
Vzdělávací instituce nepřipraví studenty tak, jak si firmy představují. V Česku tedy začne působit…
Za vývoj atraktivního zaměstnaneckého image utrácejí firmy nemalé prostředky. Dělají pohovory se…
Od doby, kdy zaměstnavatelé začali využívat programy, které prohledávají internetové texty, se snaží…
Když odcházíte z pohovoru, máte dobrý dojem, ale nikdo se vám neozve. Přemýšlíte, proč se neozvali.…
Tak jako zájemci používají při hledání místa klíčová slova, tak obráceně i firmy používají klíčová…
Studentské veletrhy práce jsou i příležitostí pro zaměstnavatele prezentovat firmu mezi studenty.…