Dříve, než manažer stanoví požadavky na způsobilost pracovníků, měl by vymezit jednotlivé pracovní…
Přijímá-li podnik pracovníka zákaznického střediska, často se nezajímá o jeho zdatnost v písemném…
Využívání Internetu představuje stále efektivnější strategii náboru pracovních sil. Některé zdroje…
Přibývají-li firmě díky dobré reputaci zakázky, má stále méně času na vedení administrativy nebo…
Rozhodnutí náborářů vedoucí k přijetí nevhodných osob okrádají organizace o čas, školicí zdroje a…
Firmy cíleně budují svou image i prostřednictvím lidských zdrojů. V oblasti obchodu se proto rozmáhá…
Při současné éře masového propouštění si manažeři firem ani nechtějí připustit, že zanedlouho budeme…
Názory na to, kdy je nejlepší přijít na řadu při přijímacím pohovoru se u různých lidí liší. Článek…
Řada lidí se domnívá, že nezaměstnaní jsou líní, nechce se jim do práce a parazitují na výsledcích…