Klientský servis je důležitou vizitkou celé firmy. Ukazuje, jak si společnost váží svých klientů, a…
V poslední části seriálu se podíváme na vývoj na poli budování značky zaměstnavatele. Mnoho…
Jedná se o věc, která je běžnější spíše na západě než u nás. Nicméně i v České republice se začíná…
Společnosti v ČR jsou v extrémním konkurenčním boji na poli zaměstnanců a to i mezi společnostmi,…
Díky současné situaci na trhu práce, nedostatku odborníků, globalizaci i právnímu systému, který…
Základní úlohou pracovního pohovoru je zjistit, jaký je daný kandidát člověk, jakou má osobnost a…
Vyhledávání kandidátů na sociálních sítích, digitálním i offline světě roste na důležitosti zvláště…
Ačkoliv je Československo rozdělené už více než čtvrtstoletí, spousta firem má pobočky právě i u…
Mnozí z vás určitě narazili s nástupem nového roku 2019 na mnoho globálních článků s predikcemi v HR…