Přemýšleli jste někdy, jakou hodnotu mají vaši fanoušci? Firmy Synapse a Hotspex to zjistily, a to…
Jedním z nejčastějších statusů na sociálních sítích je obrázek něčeho, co vlastníme, nebo co jsme…
Náctiletí jsou mnohem více propojení přes sítě než starší věkové skupiny. Zvládají multi-tasking,…
Portál PR Daily identifikoval 5 činností, které jsou typické pro úspěšný den v kanceláři, ať už…
Podle nového britského výzkumu společnosti Accenture ztrácí firmy loajální zákazníky rychleji, než…
Dříve neznámý produkt se přes noc může stát hitem. Nezbytností, bez které člověk nevyrazí z domova.…
Mnoho značek již neuromarketing vyzkoušelo, ale zpravidla se tím moc nechlubí. Společnost Coca Cola…
Konkláve kardinálů před několika hodinami zvolilo novým papežem kardinála Bergoglia, arcibiskupa…
Tři ze čtyř lidí uvádí, že pokud je značka bude bombardovat e-maily, nejspíš jí brzy budou nesnášet.…