Mnoho marketérů je přesvědčeno o tom, že Facebooková strategie je nezbytně nutná, pokud na Facebooku…
Některé weby generují kontakty a zákazníky, jiné nikoliv. Podívejte se, v čem jsou mezi nimi zásadní…
Většina zákazníků dnes během nákupu přeskakuje či překlikává mezi mobilem, internetem a nabídkou v …
Jaká nástrahy může skrývat školení prodejních dovedností? Jak vydělat na Facebooku, jak psát pro web…
Žijeme v období plném změn. Společnost LoyaltyOne identifikovala ty, které jsou již na radaru jasně…
Pokud se chceme vcítit do cílové skupiny, musíme se nejdříve umět sami na sebe podívat z jiné…
Co lze očekávat v digitálním marketingu v roce 2013? Právě nad tím se zamýšlí analytička Rebecca…
E-mail má své stálé místo v marketingu i PR. Kromě toho je i běžným komunikačním kanálem s …
Zavádění CRM do firmy je podobné jako začít v novém roce držet dietu a pravidelně cvičit. Stejný je…