Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Facebookovou strategii mít nemusíte!

Mnoho marketérů je přesvědčeno o tom, že Facebooková strategie je nezbytně nutná, pokud na Facebooku…

Jak se pozná špatná webová stránka

Některé weby generují kontakty a zákazníky, jiné nikoliv. Podívejte se, v čem jsou mezi nimi zásadní…

Co by měl CMO zvládnout v roce 2013?

Většina zákazníků dnes během nákupu přeskakuje či překlikává mezi mobilem, internetem a nabídkou v …

Top 10 článků pro obchodníky a marketéry na Management News v roce 2012

Jaká nástrahy může skrývat školení prodejních dovedností? Jak vydělat na Facebooku, jak psát pro web…

Marketingové předpovědi na rok 2013, které možná překvapí

Žijeme v období plném změn. Společnost LoyaltyOne identifikovala ty, které jsou již na radaru jasně…

Jak se vyměňuje žárovka v oddělení PR?

Pokud se chceme vcítit do cílové skupiny, musíme se nejdříve umět sami na sebe podívat z jiné…

Trendy v digitálním marketingu na rok 2013

Co lze očekávat v digitálním marketingu v roce 2013? Právě nad tím se zamýšlí analytička Rebecca…

Nejlepší a nejhorší čas pro e-mailové oslovení

E-mail má své stálé místo v marketingu i PR. Kromě toho je i běžným komunikačním kanálem s …

Novoroční předsevzetí v CRM: Nevzdávejte to!

Zavádění CRM do firmy je podobné jako začít v novém roce držet dietu a pravidelně cvičit. Stejný je…

Výpis 226234 z celkem 565