Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zjednodušte nakupování

Tentokrát však není řeč o e-shopech. Nový výzkum časopisu Marketing Week přišel s tím, že příliš…

Networking – klíč k úspěchu v prodeji

Networking a ústní doporučení (WOM) jsou 7x efektivnějším nástrojem pro získání zákazníků než…

Udržte si zákazníka pomocí 7 P

Cílem marketingu je především přilákat zákazníky. Mnohem levnější však je něco prodat stávajícím…

B2B: Firemní zákazníci e-commerce vítají, dodavatelé váhají

Všechny analýzy potvrzují, že e-commerce je pro B2B velkou příležitostí a snadnou možností pokrýt…

5 rad, jak vytvořit úspěšnou cílovou stránku

Landing page, neboli cílová stránka, je jedním z prostředků, jak přeměnit získané kontakty na…

Jak vypočítat cenu nového průměrného zákazníka?

Udržet zákazníka je levnější, než získat nového. Tohle jste asi už slyšeli. Jak ale přesně zjistit,…

Čím nahradit tradiční marketing

Klasický marketing již zřejmě skončil, ale mnoha organizacím se již povedlo objevit náhradní řešení.…

Konec tradičního marketingu

Podle renomovaného specialisty na marketing, Billyho Lee, už tradičnímu marketingu definitivně…

Jak cílit na ženy na sociálních sítích

Ženy odjakživa výrazně ovlivňovaly nákupní chování domácností. V současné době se uvádí, že jen ve…

Výpis 253261 z celkem 565