Tentokrát však není řeč o e-shopech. Nový výzkum časopisu Marketing Week přišel s tím, že příliš…
Networking a ústní doporučení (WOM) jsou 7x efektivnějším nástrojem pro získání zákazníků než…
Cílem marketingu je především přilákat zákazníky. Mnohem levnější však je něco prodat stávajícím…
Všechny analýzy potvrzují, že e-commerce je pro B2B velkou příležitostí a snadnou možností pokrýt…
Landing page, neboli cílová stránka, je jedním z prostředků, jak přeměnit získané kontakty na…
Udržet zákazníka je levnější, než získat nového. Tohle jste asi už slyšeli. Jak ale přesně zjistit,…
Klasický marketing již zřejmě skončil, ale mnoha organizacím se již povedlo objevit náhradní řešení.…
Podle renomovaného specialisty na marketing, Billyho Lee, už tradičnímu marketingu definitivně…
Ženy odjakživa výrazně ovlivňovaly nákupní chování domácností. V současné době se uvádí, že jen ve…