Články z oblasti vzdělávání a poradenství

GSK: Internet nás naučil, jak lépe prodávat v kamenných obchodech

Divize Consumer Healthcare společnosti GlaxoSmithKline získala ze své e-commercov&…

Dvě třetiny drobných podnikatelů využívají k marketingu Facebook

Podle americké studie The Small Business Social Media Survey je Facebook nejoblíbeněj&…

Tesco koupilo digitální word-of-mouth agenturu

Za 60 milionů dolarů koupila společnost Tesco americkou digitální agenturu BzzAgent.…

Co ovlivní další vývoj mobilní reklamy?

InMobi, globální network mobilní reklamy, nedávno zveřejnil zají…

Marketing: Jak vybrat ten správný komunikační nástroj?

Před 20 lety měl podnik přibližně 4 možnosti, jak oslovit vybranou cílovou skupinu. Ve 21.…

Případová studie: American Express

Jak se podařilo 160leté značce nabrat nový dech? V posledních dvou letech…

Hyundai dokončuje největší on-line kampaň

Ještě v tomto roce zahájí Hyundai svou největší kampaň na…

Královská svatba: Praktické lekce z marketingu

Největší událost roku přilákala také ohromné množstv&…

Ředitelé marketingu přiznávají: Věrnostní programy nefungují dle očekávání

Podle nejnovější zprávy společnosti Forrester je 40 % šéfů…

Výpis 361369 z celkem 565