Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Efektivita prodeje na vedení nezáleží

Efektivita prodeje vyžaduje nejen dobré vedení, ale především výbornou spolupráci obchodních a…

Revoluce v řízení objednávek

Nástup sofistikovaných nástrojů pro automatizaci prodeje je jedním z nerychleji rostoucích a…

Dvakrát a dost

Nedávný výzkum americké společnosti Amdocs se zaměřil na poskytování služeb zákazníkům. Tisíc…

Integrovaný program pro obchodní partnery

Společnost IBM představila zjednodušený program *PartnerWorld*, který přinese optimalizovaný přístup…

Já měřím na metry a on na palce

Marketingoví manažeři neustále dokola tvrdí, že značky jsou investicí a jako k investicím je nutno k…

Stará značka nerezaví

Světové firmy se v poslední době pokoušejí o znovuobnovení dříve populárních produktů a značek. Na…

Půjdem sbírat věrnostní body

Dnešní obchod staví svůj hon za spotřebitelem na rozličných věrnostních systémech. Člověk, který…

Cynický zákazník, cynický pán

Spotřebitelé se stále více seznamují s technikami marketingu a budování značek. Komunikace s nimi je…

Úspěch je pryč než stačíte říct "švec"

Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita, daří se plnit plány, firemní…

Výpis 532540 z celkem 566