Zatímco ještě nedávno byl product placement (umisťování výrobků do děje televizních seriálů a filmů)…
V souvislosti s digitálním vysíláním se hovoří o konci klasické televizní reklamy. Svou roli v tom…
Většina zemí Evropské unie podpořila návrh novely směrnice Televize bez hranic s uvolněním pravidel…
Teleshopping je pro většinu Čechů nepříjemná záležitost. Podle výzkumu společnosti Factum Invenio ve…
Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším roce své působnosti v České…
Zákazníci, kteří jsou obecně skeptičtí k reklamě dávají přednost emociálně přitažlivým reklamám před…
Prosincový průzkum agentury Factum Invenio odhalil, že telemarketing je téměř polovinou Čechů vnímán…
V reklamě je důležité postavit správný příběh pro značku a náležitě používat emoce. V rozumové…
Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za inzerci v médiích pronájem…