Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z analýz a statistik se stala…
Česká republika má poměrně dobře rozvinutý reklamní trh. Výdaje na reklamu na jednoho obyvatele jsou…
Jak zákazníci obchodních řetězců v Česku vnímají letáky, proč si je prohlížejí a co v nich hledají?…
Na začátku letošního roku čelil řetězec Lidl v Česku nenávistným komentářům kvůli reklamnímu letáku,…
Něco tak malého, jako je pouhá slovní asociace, může váš brand dostat hluboko do mysli lidí. V…
Mobilní marketing příští rok předstihne příjmy z reklamy v tištěných novinách. Podle nové předpovědi…
Titulkem to začíná. Možná obsahuje klíčová slova, ale pokud je nudný, lidé na něj prostě nekliknou a…
Tištěná forma inzerce má stále smysl, protože jde stále o jeden z klasických zdrojů, kam se…
Portál PR Daily upozornil, že lidé z PR často mluví trochu jiným jazykem…