Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 tipů, jak zformulovat e-mail, aby vám na něj lidé odpovídali

E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků zcela zásadní složkou jejich prodejních aktivit. Zprávy…

Studie: Internetu vládne display reklama

Na růstu globální reklamy se nejvíce podílejí reklamy v přehledu zpráv v sociálních médiích, on-line…

Jak reagovat na negativní ohlasy na sociálních sítích

Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně pomocí sociálních médií, měli…

Hlasové vyhledávání: Jak se na ně připravit a co to znamená pro digitální marketing?

Používá to vůbec někdo? Google realizoval studii na vzorku 1400 Američanů napříč všemi věkovými…

Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli

Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník prodělá negativní zkušenost,…

Příklady úspěšných prezentací zkušeností klientů

Příběhy zákazníků, jejich zkušenosti a poznatky k nabízenému produktu mají v prodeji a prezentaci…

Jak zlepšit B2B strategii v obsahovém marketingu

Obsahový marketing nabývá na významu i v B2B. Proč? Průzkumy naznačují, že téměř polovina nákupčích…

5 koncovek e-mailů, které zaujmou klienty

S pozdravem, Děkuji, Na viděnou... Tak vypadají nejčastěji ukončení e-mailů. Možná by většinu z vás…

Nevíte, co napsat na váš blog? 5 způsobů, jak to zjistit

Blogy patří mezi nejúčinnější nástroje obsahového marketingu. Mít úspěšný blog na vašem webu, který…

Výpis 100108 z celkem 658