Články z oblasti vzdělávání a poradenství

LinkedIn zavedl funkci Stories. Přiblížil se tak ostatním sociálním sítím

LinkedIn je aktuální poslední sociální platformou, která zavedla populární formát sdílení aktuálních…

3 trendy v péči o zákazníky, které přinesl letošní rok

Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation Benchmark firmy letos rapidně…

Chcete, aby si vás zákazníci našli online? Zjistěte, jak na to

Zaměřte se na výkonnostní marketingové strategie, které fungují.

Připravte si akviziční strategii na rok 2021

Letos vládne všude nejistota. Dokonce i organizace, které jsou dnes stále silné a úspěšné, se musí…

Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to

Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových kanálů, jako jsou sociální…

Od obchodu k podpoře zákazníků – svět e-commerce se dramaticky mění

V posledních měsících si zákazníci velmi rychle zvykli nakupovat zboží online namísto nakupování v …

7 taktik, jak na virtuální prodej

Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes call centra. Dá se…

Podcast: Budovat obchodní vztahy na dálku bez referencí je prakticky nemožné

Bohumil Kuba je úspěšným obchodníkem v oblasti vzdělávání a lektorem obchodních kurzů ve společnosti…

Obsahový marketing roste na významu

Mezi březnem a dubnem letošního roku vzrostlo odvětví e-commerce o tolik, co za posledních deset…

Výpis 2836 z celkem 657