Servisní organizace neustále navrhují inovativní způsoby, jak snížit provozní náklady na služby…
Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation Benchmark firmy letos rapidně…
Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat slušné peníze, musí…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…
Trend společností, které nabízí práci na dálku zaměstnancům vzrostl téměř o 50 % za posledních pět…
V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky zákazníků, jakmile se firmy…