Začal nový rok a je čas začít aktivně pracovat na předsevzetích, která jsme si pro rok 2019…
Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se vždy měla snažit o…
Tým, který má na starosti komunikaci s klienty po telefonu, vyžaduje neustálou motivaci. Ať už se…
V tomto článku vám přiblížíme ty nejefektivnější tipy, jak v krátkém čase vylepšit produktivitu a…
Udržet emoce na uzdě při komunikaci s některými klienty může být obtížné. Přesto je nutné, aby se…
Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud obchodník ví jak na to. Nová…
Při kontaktování klientů po telefonu se poměrně často stává, že telefonát jednoduše nejde tak, jak…
I u B2B prodeje probíhá první kontakt s potenciálním zákazníkem velmi často po telefonu. Daný…
Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu věcí nemůže ovlivnit. Může…