Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále jedním z nejdůležitějších…
Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš invazivní metodu prodeje.…
Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy obchodování. A to i…
Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě telefonního hovoru, kdy nemůžeme…
„Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši značku sami neprojevili…
Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými způsoby. Vedle čistě…
Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou hodně stresové. Týká se…
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se zákazníky. To především zajímalo…
Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i postupy pracovníků. Aby bylo…