Malé firmy tráví hodně času snahou o získání nových zákazníků, opomíjejí však při tom ty stávající.…
Pokud chcete, aby vaši zaměstnanci žili a dýchali pro vaši značku při komunikaci se zákazníky,…
Finanční krize postihuje všechny, včetně odborníků na prodej. Klienti začínají více zvažovat své…
Vnejistých dobách je pro firmy poskytující služby jiným firmám nejdůležitější zůstat co nejblíže…
Řada firem si myslí, že „zmocňování“ prodejního person&…
Marketéři často chybují vtom, že vytvářejí své materiály tak, aby detailně popisovaly značku, spíše…
Se správnými dodavateli může být vaše firma úspěšnější. Článek přináší několik doporučení pro…
Určování cen není jednoduché. Dokonce je to jedno z nejobtížnějších manažerských rozhodnutí. Ceny by…
Manažeři se často ptají, proč někteří jejich prodejci či prodejní týmy nepodávají dostatečné výkony…