Obchodní schůzka s klíčovým klientem nebo prezentace před vedením může být stresující. Jak zajistit,…
Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme ještě předtím, než mu…
Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem menšího nebo většího stresu.…
Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z těchto důvodů je…
Často se setkáváme se seznamy nejdůležitějších vlastností, které musí mít úspěšní obchodníci a…
B2B obchodování má svá specifika. Jedním z nich je, že předtím, než oslovíte nového firemního…
Dobrý prodejce musí umět rozpoznat, jestli má vůbec smysl se u konkrétních potenciálních klientů…
Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou, upovídaností a otevřeností. Avšak…
Každý prodejce cítí před každou obchodní schůzkou nebo prezentací větší či menší nervozitu. Platí to…