Elegantní rozloučení s obtížným zákazníkem vyžaduje…
Proč byste měli zákazníkům poskytovat vynikající zkušenosti s&…
Někteří obchodníci považují námitky zákazníků za známky nedokonalosti výrobků či služeb, které…
Udržování pozitivních vztahů s klienty je základem zdravého a úspěšného obchodu. Ne s každým…
Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale nutností. Článek proto…
V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám pomohou k tomu, aby se z …
Ať už tomu budeme říkat budování vztahů, péče o zákazníky nebo zachování existence firmy, získávání…
Ztratíte-li dobré vztahy se zákazníky, můžete o ně velmi snadno přijít zcela. Článek upozorňuje na…
Ať už prodáváte cokoli, potřebujete zákazníky, kteří to koupí. Článek shrnuje sedm nejdůležitějších…