Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Ukažte zákazníkům, že posloucháte

Po telefonických rozhovorech se zástupci některých firem zůstávají zákazníci rozčarovaní. Efektivní…

Jak na rozzlobeného klienta

Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba zvážit jeho hodnotu zpohledu…

25 cest k loajalitě zákazníků

Vdnešním rychle se měnícím konkurenčním prostředí jsou vynikající zákaznické služby základním…

Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je nesrovnávají pouze sjejich…

5 mýtů zákaznické loajality

Vposledních letech vyšlo nepřeberné množství publikací sradami, jak vytvářet loajalitu zákazníků a…

Pravidla prodeje v ekonomické krizi

Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných dobách. Kromě existence…

8 příležitostí pro poděkování zákazníkům

Dobří obchodníci usilují o co nejčastější kontakt se zákazníky. Toho mohou dosáhnout, dokáží-li…

3 tipy pro přilákání více klientů

Získávání nových klientů je umění, se kterým se potýká řada podnikatelů. Firma může být úspěšná jen…

Deset tipů pro efektivní prodej

Ekonomická situace není příliš růžová. Článek však shrnuje deset rad pro efektivní prodej bez ohledu…

Výpis 280288 z celkem 397