Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 signálů, že nemá cenu ztrácet s potenciálním klientem čas

Po určité době si každý prodejce vypěstuje určitou intuici, která mu hned ze začátku interakce s …

4 kroky k přípravě úderné 3minutové prezentace

Připravujete prezentaci, krátké představení vašeho produktu nebo ukázku toho, jak se používá?…

Nebezpečí zvané Sales Wurst aneb Udělejte z odborníků zároveň dobré obchodníky

Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny konzultační a poradenské…

Ulíváte se v práci v pátek odpoledne? Děláte chybu

Páteční odpoledne se v podnicích stávají neoficiálním ulívacím časem, kdy se obecně ví a toleruje,…

Jak získat nového zákazníka (3/3)

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi.…

Jak získat nového zákazníka (2/3)

Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (akvizice) má tři klíčové…

Jak získat nového zákazníka (1/3)

Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace.…

Jak zaujmout zákazníka, který je zároveň podnikatelem

Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí, že pokud chtějí zaujmout,…

Zefektivněte své obchodní cesty

Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty, uzavírání obchodů a k růstu…

Výpis 6472 z celkem 399