Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zásady prvních třiceti vteřin jednání

První dojem dělá hodně. A platí to i při obchodních jednáních. Výsledek obchodní schůzky se do…

Pozor na řeč těla při obchodních schůzkách

Při obchodní schůzce (a obecně při jakékoli lidské interakci) se většina komunikace odehrává…

4 základní typy uzavírání obchodů

Samostatnou kapitolou vzdělávání obchodníků je umění přejít od prezentace produktu k uzavření…

4 otázky, které by měly padnout na první schůzce s klientem

Vaším úkolem na první schůzce s potenciálním zákazníkem je navrhnout určité řešení a případně prodat…

Chcete působit sebevědomě a důvěryhodně? Dávejte si pozor na pusu

Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání podstatně důležitější než…

Nejčtenější články na Sales News v roce 2017

Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se zákazníky. To především zajímalo…

Co dělat, když klient zvažuje více nabídek

Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere to, co mu dotyčný nabízí.…

10 odpovědí na námitku: „Je to moc drahé.“

Výhrady zákazníků vůči ceně jsou v obchodě zcela běžnou a častou překážkou k dokončení jednání.…

Chcete, aby vaše prezentace byla úspěšná? Vyprávějte příběh

Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro obchodování. Jeho pomocí…

Výpis 181189 z celkem 449