Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si zaručili úspěch. Tato…
Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma stranami a přitom si…
Obchodování často přináší situace, kdy jsme postaveni před rozhodnutí, která je třeba učinit hned,…
Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říkal, že by bylo lepší, kdyby…
Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp. někdy nepřinášely, dospěl…
Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší. Důležitější…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s podivem,…
Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a připomněl si, že chci s …
Největším nepřítelem prodeje z dlouhodobého pohledu je nerozhodnost klientů a jejich tendence…