Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Klient se musí rozmluvit. Jak na to?

Každému prodejci se to jistě už někdy stalo. Klient během obchodní schůzky nic nenamítá, nijak se…

Podle ovoce poznáte správnost či nesprávnost rozhodnutí

Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se potvrdilo hned na další…

Proč by se většina prodejců měla naučit mlčet

Typická představa prodejce u veřejnosti má většinou co do činění s rychle mluvícím, aktivním až…

Co se situací, kdy si klient myslí, že konkurence má lepší nabídku

Ať už jste obchodníkem v jakémkoliv odvětví, vždy se najde někdo, kdo zdánlivě podobné řešení jako…

Osnova přesvědčivé prodejní prezentace krok po kroku

Obchodní prezentace, stejně jako filmy, přednášky, povídky nebo proslovy, sestávají ze tří hlavních…

10 tipů, jak použít řeč těla ke svému prospěchu

Je vědecky prokázáno, že většina přímé mezilidské komunikace se odehrává na nonverbální úrovni. Řeč…

Další důkaz "síly" rozhodnutí

Dneska ráno jsem se naučil další věc. Je dobré chovat se ke klientům naprosto jednoznačně. Setkal…

6 frází, díky kterým budete více prodávat

První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník koupí váš produkt, nebo ne.…

4 tipy, jak mít prodejní proces pod kontrolou

Mnoho prodejů skončí tím, že je prodejce požádán, aby zaslal nabídku e-mailem, ale od klienta nikdy…

Výpis 280288 z celkem 449