Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Význam obchodu - vytvářet hodnoty pro druhé

Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s úsměvem, maje při tom na…

Co se skrývá za námitkami proti ceně

"Je to příliš drahé." To je jedna z nejčastějších námitek, které prodejci slyší od potenciálních…

3 kroky k rychlejšímu uzavírání obchodů

Zvládat rychleji svou práci vede ke zvýšení efektivity celého pracovního výkonu. Prodej je pak…

Jak na příliš informované klienty

Jednu ze změn, kterou přináší moderní doba se svou informační revolucí, je často vynikající…

Klíč k úspěchu: Získejte doporučení od klientů

Většina prodejců si již uvědomila, jak lukrativní jsou doporučení od stávajících klientů, a otevřeně…

Dva faktory, které rozhodují o nákupu - bolest a radost

Po schůzce, kterou popisuji v předešlém textu, jsem si sedl do auta. Přihláška na seminář zase…

Zlepšete svou schopnost naslouchat

Prezentace produktu klientovi tak, aby odpovídal jeho potřebám, je komplexní procedura, která mimo…

Chyby, díky kterým vaše obchodní schůzka nedopadne dobře

Stalo se vám někdy, že jste při schůzce s potenciálním klientem zjistili, že jeho zájem postupně…

Pozornost zaměř ven - na klienta. Pak se při obchodování budete oba cítit lépe

Schůzka, kterou v tomto článku popisuji, se navzdory mým předešlým předsevzetím opět nevyvíjela…

Výpis 388396 z celkem 444