Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru

Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou hodně stresové. Týká se…

Několik strategií pro zvýšení spokojenosti klientů

Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit spokojenost klientů? Přinášíme…

Jak by měl vypadat ideální zákaznický servis?

Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za nejdůležitější efektivitu,…

Pravidla online chatu se zákazníky

Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více klientů žádá možnost…

Manuál pro ty, kterým se povedla velká bota v zákaznickém servisu

Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají odpovídající následky. V…

Stačí 3 kroky a již nikdy nezažijete naštvaného klienta

Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním jednat, co mu říkat, jak…

Deset inspirativních citátů o zákaznických službách

Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti. Zákazníci mají vysoké požadavky a…

5 tipů, jak klientům zjednodušit život

Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit…

Výpis 127135 z celkem 451