Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou hodně stresové. Týká se…
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?
Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit spokojenost klientů? Přinášíme…
Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za nejdůležitější efektivitu,…
Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více klientů žádá možnost…
Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají odpovídající následky. V…
Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním jednat, co mu říkat, jak…
Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti. Zákazníci mají vysoké požadavky a…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit…