Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od samého počátku. Co by měl zástupce…
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a relativizaci zaběhlých pořádků.…
Cyklus, kterým si prochází klient, který začne nově využívat služeb vaší firmy, se dá s určitými…
Každý obchodník či zprostředkovatel služeb by nejraději viděl do hlavy svým klientům. Průzkumy…
Rčení náš zákazník, náš pán zlidovělo a řídí se jím celé generace obchodníků. Platí ale toto…
Stali jste se novým vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu? Ukázal průzkum mezi…
Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe se posouvá. To se týká i…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen proto, aby vyřešili určitý…
Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále běžnější v internetových…