Komunikace s naštvanými a nespokojenými klienty je jedním z nejtěžších úkolů zákaznického servisu.…
B2C obchodování se díky moderním technologiím, internetu a celé řadě jiných vymožeností v posledních…
Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u kterého se ale postupem…
Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále shánět nové a nové…
Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat všechno dobře, ale stačí…
V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a jejich schopnost vcítit…
Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak zákazníci vnímají vaší firmu…
Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na to, jak s nimi jednáte.…
Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a koučováni tak, aby byli zdatní v…