Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Několik tipů, jak jednat s naštvanými klienty

Komunikace s naštvanými a nespokojenými klienty je jedním z nejtěžších úkolů zákaznického servisu.…

B2C trendy, které vaše firma musí začít sledovat a realizovat

B2C obchodování se díky moderním technologiím, internetu a celé řadě jiných vymožeností v posledních…

Nechte odejít klienta tak, abyste nepoškodili PR vaší společnosti

Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u kterého se ale postupem…

5 zvyků prodejců, kteří mají věrné klienty

Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále shánět nové a nové…

Pět věcí, které dovedou klienty na zákaznickém servisu naštvat

Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat všechno dobře, ale stačí…

Čtyři tipy, jak se lépe vcítit do klientů

V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a jejich schopnost vcítit…

4 způsoby, jak předčít očekávání klienta v rámci zákaznického servisu

Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak zákazníci vnímají vaší firmu…

Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (2/2)

Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na to, jak s nimi jednáte.…

Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (1/2)

Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a koučováni tak, aby byli zdatní v…

Výpis 7381 z celkem 451