Rádi byste dosahovali lepších prodejních výsledků? Nedaří se vám teď tak, jak byste si přáli, a dali…
Většina obchodních pozic se nachází v rámci trhů a odvětví, která jsou již zavedená. Existují…
B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C). Zatímco v B2C prodeji častěji…
Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má potenciál stát se hitem? Máte…
Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by nejraději viděl do hlavy…
Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný psychologický fenomén, který…
Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině obchodní strategie, někdy…
Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá útočiště, bezpečí a stabilitu,…
Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat se soustředit na…