Pokud jste v prodeji noví, máte štěstí, že se můžete opřít o časem prověřené techniky a metody,…
To, že vaši nabídku klient jednou odmítne, neznamená, že své negativní stanovisko bude zastávat…
Úspěšný prodejce musí umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat, vciťovat se do role toho druhého,…
Občasným propadům v prodejních číslech se žádný obchodní zástupce nevyhne. To ale neznamená, že když…
Obchodní zástupci nových a začínajících firem často mají z aktivního prodeje obavy, protože mají…
Obchodní manažer bezesporu patří v rámci hierarchie firmy mezi ty nejdůležitější postavy téměř v …
Zkratka B2B vychází z anglického sousloví „Business-To-Business“ a označuje druh prodeje, kdy…
Prodejní svět se za posledních několik let výrazně proměnil, obchodníci se zaměřují na stále užší…
Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi dáte, tím větší je…