Jak utvořit kvalitní značku? Kde se berou věrní zákazníci a jak můžete přispět k vyšší loajalitě své…
Speciální požadavky zákazníka sice bývají občas komplikací navíc, ale firmy ji rády vyřeší, pokud o…
Technologie, očekávání zákazníků i situace ve společnosti se neustále vyvíjí a mění. Na to musí umět…
V roce 1962 se Henry Ford II. rozhodl rozšířit své závodní portfolio o vozy značky Ferrari. Vše bylo…
Začínáte s prodejem a seznamujete se s principy obchodování? Rozjíždíte vlastní podnik a chcete mít…
Lidé tradičně předpokládají, že úspěšní prodejci jsou extroverti. Nicméně se ukazuje, že nejlepší…
Fungování ve světě virtuálního prodeje se může zdát jednoduché, ale být skvělým online obchodníkem…
Také máte pocit, že většina stávajících strategií v online marketingu plném dostupných dat je…
Dostat se až k vedení firmy není při akvizičním rozhovoru vůbec snadné. Pokud se vám podaří spojit,…